- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že ostatní politické strany,jako ODS dávají podobné částky na své propagační účely
autor na to nezapoměl, i ostatním politickým stranám stojí billboard stejné peníze, ale ani všechny ostatní strany dohromady neměli tolik reklamy jako sama ČSSD, když vezmu jen MF Dnes tak to bylo nastřídačku ODS 1 strana pak ČSSD dvojstrana ODS jedna strana ČSSD dvojstrana...
..nebo stojí, ale možná někde na Václávaku... v krajině české mimo prahu takový seženete u silnice za 3,000 měsíčně..
Ale stojí, mrkněte na ceníky. Za ty 3.000 to bude někde na dědince...
V červnu 2010 utratili všichni inzerenti v MF Dnes 100 milionů korun. Takže si myslím, že během tříměsíční volební kampaně neutratila ČSSD v MF více než 30 mil korun. Od toho si lze odvodit ostatní čísla.
no a od vašich dřívějších příspěvku a sympatií si je možné odvodit, že to zcela jistě byl násobek 30 mil korun a jenom bráníte kluky oranžový...
zkus vypočítat o kolik nás okradla Topolánkova banda - miliarda sem , miliarda tam . A kolik toho zůstalo na kontech loupežníků a kolik se dostalo do státní kasy .
KOLIK ! KOLIK ! KOLIK !
bych chtěl mít. Dle mladé tváře soudím, že žijete u rodičů a využíváte rodičovský hotel. Starosti o živobytí žádné, o životě toho ještě mnoho nevíte a proto vás zajímají pí....ny. Kdybyste raději proháněl nějakou sukni, než se tady ukazoval s články o ničem. Koho to vůbec zajímá?
mně třeby jo.Jde hlavně o lež, která je největší programová položka ČSSD. Ale už její členové podávají žaloby aby se sami dozvěděli to co vás vůůůůůbec nezajímá.
jsou to hausnumera, protože kampaň zcela určitě nejela jeden celý rok... takže jste si z prstu vycucal nějaká čísla a dal jste svému článku nulovou informační hodnotu...
Pohybujíce se okrajově v reklamě, hausnumera to samozřejmě jsou ale především zw strany ČSSD. Je vcelku jedno, zda-li to bylo 800 -1000-1300 milionů ale jejich ofi trvzení o 250 mil nemůže věřit ani prosťáček s ukončenou základní školou ... Na druhé straně je velmi dobře, že si zpřízněné firmy na tomto lobbingu resp. uplácení takto nabily hubu. Prostě "podnikatelský záměr" jim nevyšel a příště budou opatrnější nebo rovnou zakukají ...
Za málo peněz dosáhla slušného výsledku. Má totiž nejlepší program hájící zájmy poctivých pracujících. Po komunistech jsou také vidět dobré výsledky za 40 let socialismu. KSČM napraví škody po 4 letech následující pravičácké devastace.