Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hk136

17. 1. 2012 22:37
xxx

Ta přednost násobení před dělením je žert, že jo?

0 0
možnosti
N

Novotnak

17. 1. 2012 22:40
Re: xxx

Je, mělo tam být sčítání, nevím, kde se to tam vzalo. :-)

0 0
možnosti
BR

Stobka

17. 1. 2012 22:21
radujme se, objevil se nám spasitel

který ví o školství stejný prd ,jako Dobeš, ale všemu rozumí a do všeho kecá, protože to viděl z rychlíku

1 0
možnosti
N

Novotnak

17. 1. 2012 22:39
Re: radujme se, objevil se nám spasitel

Prve jsem si myslel, že to píšete o mě. Pak jsem se zamyslel a pochopil. Ten, kdo hloupě kecá a pomlouvá bez toho, aby proti blogu dokázal přispět jediným argumentem jste Vy pane. Usvědčujete sám sebe.

A víte co, já své blogy do jisté míry úmyslně píši tak, abych nerváky Vašeho typu naštval, protože takové lidi jako jste vy prostě nemám rád. :-)

0 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

17. 1. 2012 22:18
Novotňáku, je to taková slátanina

Moc věcí naplácaných dohromady, chybí mi tu nějaká nit či logická souvislost. Ale k pár věcem. Proč se říká hodina, když to je 45 minut? Možná proto, že když se přidá k té vyučovací jednotce ta přestávka, tak u kratší přestávky jsme na 55 minutách. To už hodina skorem je. Některé přestávky jsou delší, takže v součtu budou vyučovací hodiny zhruba odpovídat hodinám jako časovým jednotkám. Zkrátka, nebuďte takový hnidopich. Je mi přes 50 a i tehdy bývaly vyučovací hodiny, za první republiky myslím taktéž a snad i za císaře pána. Není třeba měnit terminilogii kvůli nějakému hnidopichovi.

Maturitu by skutečně někteří učitelé neudělali. Když to vezmu u sebe, tak z vš bych něco ještě věděl. Ze střední školy - tj. v rámci všeobecnějšího vzdálání - bych věděl méně. A nejméně bych věděl asi z té školy základní. Dokonce bych plaval i ze zkoušení z vlastivědy ve 4. třídě. O krasopisu ani nemluvím. Podívejte se radši milý Novotňáku na sebe. Zkuste si tu maturita znovu - máte možnost.

0 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

17. 1. 2012 22:24
Re: Novotňáku, je to taková slátanina

Snad je možné i jen z některých předmětů.Učitel má zkrátka vzdělání v rámci svého oboru. Proto neučí každý vše, ale obvykle dva předměty. Někdy učí i něco dalšího, ale zde už nebývá plná kvalifikace.

Za ty peníze, co se učitelům nabízí - tj. po Dobešově přidání začínají na 20 tisících (dříve na patnácti), po 30 letech se vypracují, že můžou mít až 24 tisíc - za to každý učit nepůjde. Myslím, že sekretářky či asistentky ve firmách dostávají více. Učitelky si zhruba vydělávají jako zdravotní sestry. Za tyto peníze musí být škola ráda, že někoho sežene. Takže pak učí matematiku i odbornice, které umí dělit nulou. Za málo peněz hodně muziky nebude. Pro stát není investice do školství priorita, priorita je zajistit kamarádům kšefty, pak taky zajistit sobě a kamarádům švindl diplomy. Pak se musí šetřit na platech. Žáci pak ze škol nic neumí. To neplatí jen pro jazyky či matematiku. To platí pro češtinu, dějepis - v podstatě všechny předměty.

0 0
možnosti
PH

petrph

17. 1. 2012 21:44
tak se na to podívejme

Pokud budeme brát v úvahu nějaké testy pro učitele - tak by samozřejmě bylo žádoucí aby i ti staří i ti mladí učitelé dosahovali stejných uspokojivých výsledků- to že někdo dosáhne méně bodů, tak by mu ředitel měl nakázat aby se to doučil a test zopakoval, popřípadě ho propustil. Připustil, aby "za méně peněz" špatně učil žáky - to by bylo poněkud drahé řešení..

A co se týče 5 minutových přestávek - argument že " po sobě jsou třeba dvě stejné „vyučovací hodiny“-tak to asi platí třeba právě pro jednu třídu, těžko pro celou školu...Znamenalo by to, že by měly různé třídy různě dlouhé (a tedy i v různých časech) ) přestávky:::To už se dneska na školách ani nezvoní??

0 0
možnosti
N

Novotnak

17. 1. 2012 21:53
Re: tak se na to podívejme

Ano původně jsem chtěl napsat neschopného učitele vyhodit. Průměrnému dát nižší plat a výborného ohodnotit odměnami.

Co se týče těch přestávek, tak jsem se bavil s ředitelkou školy a zařídit to jde, jak by to bylo se zvoněním nevím, ale hodinu nekončí a nezačíná nutně zvonění, ačkoliv je to třeba běžným zvykem. jistě, že by to normální ředitel nedal mezi dvě hodiny kdy se žáci stěhují ze třídy do třídy, ale mezi dvě hodiny většinou poslední vyučovací, když je nějaká dvouhodinovka, aby se vyučování nepřerušovalo zbytečně dlouhou přestávkou a žáci mohli jít dřív domů.

0 0
možnosti
MS

milan166475

17. 1. 2012 21:18
Mašínové ale utekli že?

Mašínové dokázali podříznout bezbranného člověka že?To udělá jen bestie.A proti stejným bestiím prý bojovali.To ale neomlouvá.Jinak mám rychlejší úsporu na školství=  vyrazit s dobešem dveře ninisterstva i s futrama:-)[>-]

0 0
možnosti
KL

Tipeq

17. 1. 2012 21:20
Re: Mašínové ale utekli že?

lepším a trvalým řešením je zrušit celé MŠMT[>-]

0 0
možnosti
PJ

pedro14

17. 1. 2012 21:03
dobes to ma spocitane

ale zaujala me ta vase preambule o masinech.. je to presne .. diky

0 0
možnosti
PP

packaj

17. 1. 2012 21:00
Protože je proti ministrovi Dobešovi takové pozdvižení,

myslím že to dělá dobře. Tak to bohužel v Čechách bývá.

0 0
možnosti
R

rulemaniac4

17. 1. 2012 21:12
Re: Protože je proti ministrovi Dobešovi takové pozdvižení,

dela dobre co prosim vas? ze do skolek budou prednostne brani neprizpusobivci

nebo stridacka deti ve skolkach? nemohouci muz ktery svadi vinu na vsechny kolem ohledne fondu a toho kolik tam mel uz sefu?

ne, pan dobes je naprosto neschopne individuum ktere tam nema co delat, ja nejsem ucitel ale mam selsky rozum a kdyz slysim jeho napady at pro predskolni nebo i dalsi stupne vzdelavani tak se divim ze nekdo takovy muze byt ministr a takove koniny nenapadnou ani ty ozraly chlapy v hospode

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1374x
Obyčejný kluk s často nepopulárními názory. Co mě děsí: "Většina má pravdu i když se mýlí!" Moje moto: "Kam jde dav, tam nejdu já!" ... Pokud nejdou stejným směrem.

Seznam rubrik