Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

16. 4. 2009 14:35
nějak se mi enchce věřit

že by zrovna nejmenovaná energetická firma měla se svými miliardovými zisky za potřebí se dělit o párt tisícovek zisku z prodeje elektrozboží.A taky si myslím, že většina lidí je natolik gramotná, že kouká na to, co je ve výsledku ono zboží bude stát. Nevěřím, že by někdo koupil mrazák o 2 tisíce dráž jen proto, že dostal ticku příspěvek.Celá ta akce mi přijde naprosto nesmyslná.

0 0
možnosti
ZB

zbynek01

16. 4. 2009 15:00
Re: nějak se mi enchce věřit

Nebudete tomu možná věřit, ale těch, co "nechtějí slevu zadarmo" (řečeno s klasikem), jsou plné super-, hyper-, mega-, markety a všichni nás mají za ovce. Bohužel mají pravdu... Řetězce, energospolečnosti, politici...... Dělají si z nás pouze toaletní potřebu a my jim to žereme a ještě k tomu tleskáme a řvem z plných plic AŤ ŽIJE...

0 0
možnosti
ZB

zbynek01

16. 4. 2009 14:01
Mediální bublina...

Tato kampaň je tak nechutná, jako samotná nejmenovaná energetická společnost. Vybrala si dva řetězce, které mají problém s konkurencí a dohodli se... Chcete-li srovnání, srovnejte cenu např. mrazáku 250lt v těchto řetězcích, odečtěte slibovanou tisícikorunu a výslednou cenu konfrontujte s cenou STEJNÉHO výrobku na NETu (a to vč. dopravy až na místo...). Možná se nebudete stačit divit........

0 0
možnosti
JN

5alfa

16. 4. 2009 14:11
Re: Mediální bublina...

Tak nějak... viz. 5alfa, mail, 16.04.2009 13:16

0 0
možnosti
PH

hekp

16. 4. 2009 13:07
zákazník

Asi si sedíte na vedení, jak může zákazník doplatit na to že ČEZ nabízí v pár řetězcích slevu pokud zrušíte svoji starou lednici apod.

0 0
možnosti
JN

5alfa

16. 4. 2009 13:16
Re: zákazník

Asi tak, jak na to doplatili zákazníci necelý měsíc po revoluci, když se v jejich schránkách objevily "slevové kupóny" na 300 šilasů v jednom nejmenovaném klenotnictví ve Vídni.

Obchod nestačil prodávat, zoufalí Češi stáli i půl hodiny ve frontě, jen aby svou slevu uplatnili.

Jak se později ukázalo, milé klenotnictví mělo vše o 350 dražší, než konkurence, jenže český národ se kapitalismu na konci roku 1989 začínal teprve učit. ;-D

0 0
možnosti
VH

Stará kára

16. 4. 2009 11:11
Jenom mně řekněte, co je na tom monopolního

Stejně se mohou domluvit i jiní obchodníci s elektřinou (E-ON, Pražská energetika, ale i další) se stejnými či jinými prodejci bílého zboží.

Že si ČEZ vylepšuje "imidž" a že slevu dává obchodník je nepochybné. Snad by to jen chtělo posoudit, jaké byly ceny nabízeného zboží před vyhlášením akce.

Nutno vzít na vědomí, že elektřinu dodává ČEZ - prodej, s.r.o.  Prodej je licencovaná činnost, kterou může za jistých podmínek realizovat kdokoliv (a vůbec nemusí vlastnit sítě).  Proto se nemůže jednat o mimořádné postavení této společnosti.  (Samozřejmě: může nakupovat elektřinu od své matky za ideálních podmínek - ale v tomto případě by měl zasáhnout  Antimonopolní úřad.)  Pokud tedy ČEZ-prodej provedla běžnou marketingovou akci, Antomonopolní úřad svoji činnost pouze předstírá.  Už víte, jaký číman bude řídit MV?  A můžete přemýšlet, proč ČSSD na poslední chvíli v roce 2006 odměnila Pecinu šéfovskou funkcí.

0 0
možnosti
V

Vránolump

16. 4. 2009 10:19
Také by se

dalo říct... obchodové se dohodli...

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

16. 4. 2009 10:01
ano,

obchodi se dohodli:-)R^

0 0
možnosti