Děkujeme za pochopení.
slava kunst
Dnešní auta jsou vybavena spoustou věcí,
které mít nemusí, ale reklama nás přesvědčuje o jejich potřebnosti. Některé jsou i potencionální hrozbou, třeba parkovací senzor.
Pro bezpečné řízení vozidla je nutné aby řidič/ka vnímal délku a šířku vozu, toto vnímání se získává tréningem a ten nejčastější a nejpřirozenější je parkování. Je vidět mnoho řidičů, kteří nevědí jak je auto široké, třeba ve zúžených pruzích na dálnici.
svann
Re: Dnešní auta jsou vybavena spoustou věcí,
Řekl bych že neustálé zlepšování jízdního komfortu je částečně na škodu,řidič ztrácí pocit rychlosti a to může být nebezpečné.
danatr
S vs Bez
možná by bylo dobré si uvědomit, že je rozdíl v tom řídit auto, které posilovač nemá (a je tomu tudíž uzpůsobeno), a auto, které je posilovačem vybaveno an vypadne.... želbohu se mi to stalo - autu posilovač vynechával - při nízké rychlosti po městě zhola nemožné-prakticky neovladatelné, mimo město ve vyšší rychlosti nebezpečné, neb prosté odbočení je takřka nad síly normálního jedince nemajícího svaly jak Pepek Námořník.... a to jsem kdysi jezdila autem bez posilovače, tak mohu srovnávat.
obávám se že v tomto málokdo z diskutujících ví, o čem píše....
Martin V2
Re: Řídit
Aha, to asi platí jen v případě, že sedí za volantem pánské přirození?
Azgalor
Blábol
Co je to za krávovinu? Jezdil pan autor něčím jiným než fábií? Dneska má posilovač řízení opravdu snad úplně všechno, co mě ale tak napadá, tak že by třeba 350Z trpěla na přecitlivělé řízení bez zpětné vazby, to v žádném případě. Není až tak problém v posilovači řízení, jak spíš v autě, resp. jeho nastavení. Nádherná ukázka jsou Volva, tam je řízení, na můj vkus, opravdu měkké.
A argument o citu auta je stejně pro obyčejného uživatele mimo. Většina řidičů auto necítí, tak o tom vůbec totiž nepřemýšlí. Že je snáz poznat limit auta je sice pravda, ale je jim to k ničemu. Viz. nekonečné debaty superřidičů jak zvládat smyk.
persona-non-grata 2
Re: Blábol
O tom že mnoho řidičů "necítí" auto, svědčí pomníčky kolem silnic. Dnes vše hlídá elektronika, která je sice dobrá, ale na fyzikální zákony přesto nemá. Takže dnes chybí varovné signály a pokud přestane zvládat elektronika, tak to už řidič nezachrání
atvar
Měl jsem letos půjčené auto bez posilovače
na dva dny, když bylo auto v servisu.
Bylo to strašné, naštval jsem se při každé jízdě, než jsem vyparkoval a vymotal se z obytné zóny, bolely mě ruce a byl jsem zpruzenej.
Auto bez posilovače bych nechtěl, naštěstí už jich je dnes naprosté minimum - vlastně jen v tom segementu úplně nejlevnějších aut, a to ještě jen v základní výbavě, která se dělá kvůli reklamě, aby tam byla šokující nízká částka.
persona-non-grata 2
Re: Měl jsem letos půjčené auto bez posilovače
Posilovače jsou elektrické. Tak kde je problém přidat jeden vypínač (levná varianta), nebo potenciometr (dražší varianta
skokánek
Mám
kola 215/85 a 2,5 tunové auto,nejsem si jistá jestli bych s nima bez posilovače vůbec hnulamoje první auto (kadet) posilovač nemělo a občas jsem se nadřela jak mezek
Shackall0
Re: Mám
Hnula - starší Avie nebo V3S vůbec posilovač neměli a s tím šestitunovým autem se jezdit dá. Zvládne to i slabá žena, ale speciálně manévrování na místě chce gryf
úplně nová Viktorka
doteď jsem si myslela,
že autem člověk jezdí, protože se potřebuje někam dostat. A ono se to dělá kvůli zážitkům. Nojo, člověk se pořád učí...
persona-non-grata 2
Re: doteď jsem si myslela,
Proč se ženské malují, když to k životu není potřeba
rezjirrezjir
Dotaz
Co kdy je bezpečnější? Pro zážitky si má řidič chodit na nějaké sportovní závody.
- Počet článků 47
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2145x