Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RA

Úředník je člověk, který vám jediný pomůže s problémem, který by bez něj vůbec neexistoval. A milý pane, volná pracovní místa nejsou sedadla ve vlaku, jak si bohužel většina obyvatel asi myslí.

1 0
možnosti
JV

Dnes jsem byl na státním úřadě. Na dveřích cedule jak vrata, otevřeno od - do. Žádná polední pauza. Směle jsem vešel, bylo 12.33 hod, na kancelářích rozděleno podle abecedy a počátečních jmen klientů, kam mám jít. Byly tam tak označené čtvere nebo patery dveře, za každými 2 zaměstnanci.  Jenom v jedné kanceláři byl úřednik, který mi sdělil, že on to vyŕídit nemůže, protože mé jméno nezačíná písmenem, které obhospodařuje on a ostatní jsou na obědě. Pravda, během 10 minut všichni pŕišli a tak jsme to vyřídili. Ovsem to vyřízení spočívalo v mnou vyplněněm formuláři, do kterého jsem já musel zapsat kódy řečené mi zaměstnancem úřadu. Ty kódy jsou celostátně platné, mou adresu i to vše co jsem do formuláře vyplnil měl ten úředník v počítači. Jen tam neměl můj podpis. Shrnutí: strávil jsem tím naprosto zbytečně hodinu, jel naprosto zbytečně na dva úřady jenom proto, aby mi jeden úřad vydal potvrzeni o tom, že je pravda to, co má druhý úřad v počítači, já to přepsal na formulář, podepsal a úředník zkontrolovat, že jsem to přepsal správně. Pravda, ze jsem měl štěstí, nepožadovali ověřený podpis jako minulý týden na jiném úřadě, pŕičež si nejprve ověřili mou totožnost dle OP.

1 0
možnosti
MK

Zijete ve SVRCHOVANEM state, kteremu vladne EU, OSN,... a kapital.  Snad Vas to nijak zvlast neprekvapilo...

Hodka na urade kolem poledne, 1 "zbytecny" formular, a cestovne, to je to nejmensi.

Tocil jste tim (formular, potvrzeni, benzin,....) penize, hybal ekonomikou, zkratka obcan, jak ma byt. Kdyz pripoctu cas na netu a kompu pri psani Vaseho prispevku, jste obcan-vzor.

Pokud jste si dal cestou, odnekud na urad, z uradu do uradu a z uradu nekam,  obidek, cigo a pri psani zde pivko a panaka, jste obcan ideal... Priste tolik nepospichejte, rozepiste se, pak si odpocinte nakupem na ebay ci aukru a ve stredu nezapomente doplnit na urade chybejici a chybne udaje.

Ze jste mel pustene radio v aute a u psani zaplou televizi, to ani nebudu zminovat:-D To je samo sebou;-D

0 0
možnosti
PK

Úředníci jsou vždy populární téma. Ne že bych si nepřál aby jich bylo akorát a všichni perfektní. Ale jak to změřit, pokud je mi proti srsti český přístup - dělaj ho.... a berou balík a já dřu a mám za to ....... málo: 

- porovnání s okolními státy. Máme jich hodně nebo naopak? Je to těžké, ale opravdu

  jsem na nějaké kvalitní materiály nenarazil.

- ryba vždy smrdí od hlavy a tak ti spíš dole neodčerpají tolik peněz a udělají možná

  více práce

- nezapomeňte na externí nákupy různých služeb, ty také nejsou malé - už mnohokrát jsem si vyslechl, že neúměrné množství malých ale plnokrevnývh krajů   je jednou z největších černých děr.

1 0
možnosti
AR

A12d35a81m 25R27y42c84h19l96ý

27. 1. 2014 17:49

Referent se o místo bojí možná jednou za 4 roky před volbama. U nás v práci propouští každý půl rok. Práci nemáme nikdo jistou. Úředník na podpoře vyjde levněji než s platem 20-50 tis. Takže klidně bych tu státní správu zeštíhlil

8 0
možnosti
Foto

N88e22l97a 17P92a90l21o43v95á

27. 1. 2014 21:32

Tak. :-) Pěkně o 50%... a ze dne na den.:-)

Pracovala jsem u většího státního podniku jako vedoucí personálně-právního útvaru. Na podnikovém ředitelství nás bylo 45 a na podřízených závodech byli další THP ve vedoucích funkcích + účetní.

Podnik spěl v devadesátých letech rychle ke svému konci, začaly se snižovat stavy lidí a byla radost koukat, jak práci, kterou jsme dělali v těch 45 lidech, najednou perfektně zvládalo 30 pracovníků, později 20 a protože jsme se báli dne, kdy na nás dojde řada, zvládli jsme všechno i v deseti. Každý dostal k podpisu pracovní náplň, která zbyla po odchozích, takže jsme všichni měli 3 - 5 nových funkcí, ani minutu na zaučení - a šlo to. Nikdo ani nepípl.:-):-)

Tohle je recept!;-D

O ty, co odcházeli, se nikdo nestaral, museli jsme pěkně sami. Někdo se uchytil na vznikajícím finančním úřadě, někdo na úřadu práce, účetní šly do soukromých firem, jiní založili živnost. Nevidím v tom jediný problém.

0 0
možnosti
MT

A to jste ještě zapomněl na druhotnou nezaměstnanost - s existencí těch nadbytečných razítkářů zaniknou i jejich nadbytečné požadavky a klesne tak administrativní zatížení, kterým se dnes spousta lidí živí.

...A stejně jim všem budu radši platit podporu, než tohle!

7 0
možnosti

a co se trochu zamyslet, než začnete psát? Pokud se vyhodí desetitisíce úředníků, tak se za prvé můžou snížit daně, za kterých byli placeni (a to je panečku nějakých miliard ročně!), za druhé tito lidé mohou dělat takovou práci, která vytváří nějaké hodnoty (na rozdíl od úředničiny) - takže by naopak v rozpočtu nějaká ta koruna přibyla...A za třetí - na pracáku by asi všichni neskončili -  oni jsou přece jen zvyklí na jiný příjem než jsou sociální dávky. A když nouze naučila Dalibora housti, naučila by taky úředníky skutečně pracovat

8 1
možnosti
ZJ

Autor by mohl počítat se mnou.

1 úředník cca - mzdové náklady (superhrubá mzda) 40.000,- x 14 = 560.000,-Kč.

režijní náklady na jeho provoz (stůl, židle, PC, otop, klimatizace, energie, spotřební materiál, údržba sídla úřadu, plat vedoucích a vedoucích vedoucích, náklady na školen atd.) 300%.

Celkoví náklady na jednoho ochotného a pracovitého zaměstnance 2,240.000,-Kč

A to jsem šetrný.

1 0
možnosti