- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Niedermayere, evidentně víte o technologiích opravdu prd, když napíšete hovadinu: "....třeba hybridních, které zužitkovávají energii „propálenou“ brzděním". Vy si opravdu myslíte, že rekuperace při brždění je princip? Vůbec představa, že rekuperací se získá zpět nějaká významné množství energie, je úsměvná. Zvláště nyní, kdy se považuje za nejlepšího řidiče plachtil a řidič hnojného vozu
Váš předpoklad o tom, že automobilky nebudou chtít platit pokuty, je chybný. Naopak si myslím, že je bez řečí zaplatí a promítnou do ceny. Je to také jediná možnost v situaci, kdy nastavené emisní normy prostě odporují fyzikálním zákonům.
V důsledku budeme mít všichni hlouběji do kapsy a to bude jediný výsledek, kterého bude dosaženo.
Ale někdo na tom vydělá. A to je, oč tu běží.
Co ale uděláme s lidmi, ty také vydechují CO2. Přitom CO2 jsou součásti klimatu a podílí se významnou měrou na fotosyntéze. Bez něj zmrzneme. Nikdo neprokázal, že CO2 má podíl na změně klimatu, ale naopak se ukazuje, že pokud stoupá teplo na zemi tak stoupá podíl CO2.
Takže Corsa za 775 000 Kč ? A to jako koupí u nás kdo ? To vypadá minimálně na brzdu v autoprůmyslu...
corza za 3/4M? to bude jistě prodejní trhák
Přinese další ránu evropskému průmyslu. Tím i civilizaci.
Takže budeme vyrábět elektromobily a za pár let nebudeme vědět co s vyřazenými bateriemi.
Kontrolní otázka: Kde se vyrábí elektrická energie? Je to s nulovými emisemi?
To věděl už Nick Carter. To se vezme ebonitová tyč a liščí ohon a ...potom se sedí v luxusní kanceláři v Bruseli...a dále to už víte.