Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hovn

27. 10. 2012 12:37
Až na ty vaše příliš kategorické

soudy se s vaší základní myšlenkou dá sohlasit . i já říkám, že když už se máme ponořit do žumpy, bude nejlepší to udělat co nejdříve, protože vyhnout se tomu prostě nedá a řeči o neschpnosti levice řešit současné problémy blbého voliče nepřesvědčí - otazné je jenom to, za jak dlouho, resp. jestli vůbec je blbý volič schopen pochopit a tedy jestli cesta do Řecka není tím pádem fatální záležitostí.

0 0
možnosti
PZTM

pátý ze tří mušketýrů

27. 10. 2012 13:46
Re: Až na ty vaše příliš kategorické

Jak víte, že ten blbý volič nejste zrovna vy?

0 0
možnosti
PM

petrik1960

27. 10. 2012 12:27
tutáč

!!

0 0
možnosti
FH

Bouše

27. 10. 2012 12:09
Asi jo ...

:-P

0 0
možnosti
PP

Euronymos

27. 10. 2012 12:03
.

Já nechápu co tu řešíš, ale v Československu/ČR nikdy neměla a zatím nikde nemá pravicovou stranu. Takže je úplně jedno, jestli bude vládnout socialista v modrém, oranžovém, či rudém.

1 0
možnosti
LS

Pták vorel

27. 10. 2012 11:56
Nejste...

Vážený pane Netopile, nejste blbej, vážně ne. A máte pravdu. Možná to bude znít divně, jsem levicového zaměření a přesto s Vámi naprosto souhlasím.

Celý problém je totiž naprosto podobný tomu, jak současná vládní garnitura řeší výběr daní do eráru:

"Zvýšíme daně, máme málo peněz. Vybralo se méně než před tím. Zvýšíme daně znovu.... Vybralo se zase měné než před tím. No tak je zvýšíme ještě jednou a basta, protože ekonomové finanční analytici jsou pito(píp)ci, kteří tomu nerozumí!!!"

Tento způsob přemýšlení obecně, popisujete jinými slovy. Karma.R^

0 0
možnosti
PM

petrik1960

27. 10. 2012 12:26
Re: Nejste...

ty ptáku, myslíš že to další vláda dělat nebude ????

0 0
možnosti
JH

bednarik62

27. 10. 2012 11:28
škoda

že v Česku neexistuje racionální ČSSD, po vzoru západních demokracií, u nás je na levici super-radikální-gottwaldovská -- krvavá KSČM((mnozí obzorově omezení se budou moc divit)),-- a o něco málinko smířlivější druhá KSČ s maskou sociál.demokracie, s tlupou super-rváčů typu Zaorálek, Zavadil, Sobotka

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

27. 10. 2012 11:25
To je spíš pro politologa

Tohle není o tom, jestli je vláda dobrá nebo špatná. Sám říkáte, že je to o tom, co bude po jejím pádu. A to rozhodně není tak prosté, jak uvádíte.

-

Důležité je, aby levice KSČM - ČSSD nezískala ústavní většinu. Takže první věc, kterou byste se měl zabývat je: kdyby byly volby dnes, získala by levice ústavní většinu nebo ne? Pokud ano, žádný další propad pravice už nemůže situaci zhoršit, ústavní většina dává vítězi voleb všechno, co potřebuje, bez ohledu na to, jestli získal 70 nebo 90 procent. A dále byste se měl zabývat tím, co by vláda levice v současné situaci dělala. Podle mě je potřeba co nejvíce zpomalit tempo zadlužování do doby, než si nějak vyřeší problémy EU. Levice nebude škrtat v sociální oblasti, takže zvedne daně firmám. Tím způsobí problémy exportu.

-

A poslední věc - jak si představujete tu "rekonstrukci pravice"? Jako rekonstrukci ODS? Topolánka vystřídal Nečas, Nečase vystřídá Tluchoř?

0 0
možnosti
JN

janecz

27. 10. 2012 11:39
Re: To je spíš pro politologa - reakce od autora část 1.

Já neříkám, že je něco prosté. Jen jsem přesvědčen o demagogičnosti argumentu tvrdícího, že vládu je třeba zachovat co nejdéle proto, aby nenastoupila levice. Tomu se dá zabránit jenom tak, že zrušíme volby a uzákoníme vládu pravice na věčné časy. Ale to už tu jednou bylo a mě to teda stačilo. A úplně upřímně si nemyslím, že by to byla zase taková katastrofa ve srovnání se současnou vládou. Její politika je v podstatě taky levicová. A hlavně o tom byla má úvaha. Ale pokusím se zareagovat i na Vaše další poznámky.

0 0
možnosti
MS

Matyas Sandorf

27. 10. 2012 10:46
Konec pravice,

a po dalších volbách i konec levice ... a pak snad lidé konečně pochopí, že současný společensko-politicko-hospodářský systém je jedno velké letadlo, které se nezadržitelně řítí k zemi a budou se poohlížet po něčem jiném, spravedlivějším, po systému, který bude sloužit člověku, nikoliv naopak , jako je tomu dnes ...

0 0
možnosti
PZTM

pátý ze tří mušketýrů

27. 10. 2012 11:16
Re: Konec pravice,

Jeden z důvodů "oposmlouvy" byl argument ODS, že musí dát příležitost ČSSD historicky se znemožnit. Jenže historicky se znemožňují především vlády ODS.

0 0
možnosti
N

nevinnaobetcenzury@seznam.cz

27. 10. 2012 10:33
Asi fakt jo

:-)

0 0
možnosti

furtkecal

27. 10. 2012 10:18
nejste blbý

ač o sobě říkáte, že jste na pravé straně, pálí válím to R^ a máte rozumný názor

1 0
možnosti
N

nevinnaobetcenzury@seznam.cz

27. 10. 2012 10:33
Re: nejste blbý

;-D pochvala od toho pravého :-/

0 0
možnosti