- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Upozorňuji na chybu ve Vašem názvu.
Nikoliv Nese hnutí
ale správně
hnutí nese
Tak já jsem teda viděl holky a ženy vybírat elektroniku podle barvy naáprosto běžně když jsem jeden čas brigádničil v elektru. U můžů.jde téměř vždy o jednu v dlouhé řadě naprosto podružných.vlastností.
Vaše starosti a Rottschildovy peníze.
No, nevím jak jste paní Gregorová kovaná ve znalosti reklam a jejích cílení na určité skupiny pot. zákazníků, ale co se týče té poslední zmiňované reklamy...
Dle mého je čistě cílená na muže 15-45 let a říká... Chlape, koukni se na hezkou holku a přitom si zapamatuj jméno tohoto telefonu. Nic více bych v tom nehledal. Žádnou sybolickou rovinu, nebo podceňování kohokoliv bych v tom nehledal. A nic špatného bych v této reklamě neviděl - pokud to modelky dělala dobrovolně a dostala řádně zaplaceno... Navíc nám chlapům (alespoň valné většině) se ta holka bude líbit tak proč vyšilovat?