Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kucanek

11. 8. 2008 11:03
jezděte si všichni, klidně i na slikách v zimě

Jasně, jezděte si všichni, klidně i na slikách v zimě.. Nevadí mi, že mě pak někde zabijete, protože tady pan autor to mé rodině jistě vysvětlí. Pane, píšete úplné žvásty!!! Z článku plyne, že o problematice nemáte vůbec žádný ánung.. Tipoval bych to tak, že jste jen prolétl jedna vysokoškolská skripta, ale vůbec je nepochopil! A v autě jste seděl výhradně jen vzadu a k tomu ještě na parkovišti.. Jen je mi líto lidí, kteří problematice nerozumí, přečtou si váš článek a potom zbytečně riskují životy své, jakožto i životy ostatních. Četl jsem i předešlý článek o zimních pneu a myslím, že by měl být váš blog okamžitě zaBANován!!

0 0
možnosti
ZS

Z-S

11. 8. 2008 11:04
Re: jezděte si všichni, klidně i na slikách v zimě

Aaa, dalsi expert co nam prinesl kvalitni protiargumenty...

0 0
možnosti
SC

Pikot

11. 8. 2008 10:58
Žil jsem v krajině kde

existovaly jen dvě roční období. S malým mezičasem.

Současná zima, chvíle vedra a další zima.

Představa, že bych mohl jezdit s letními pneumatikami i v zimě mi připadá jako dodatečná rada od Járy Cimrmana.

Byly situace, kdy jsem na auto se zadním náhonem namontoval ŘETĚZY i na přední kola. Vím, že se zdejší chtráci tomu budou smát, ale praxe tuto - už dlouho zavedenou praxi - potvrdila.

0 0
možnosti
MB

buxus

11. 8. 2008 10:49
K tomu, co uvádíte, je nutné dodat ...

... že mnohem přesnější údaje ke konkrétním pneumatikám je možné získat z testů nezávislých autorizovaných zkušeben, které používají standardní postupy zaručující srovnatelnost výsledků. Tyto testy si přitom neplatí výrobci pneumatik, ale autokluby (třeba ADAC), instituce na ochranu spotřebitelů. motoristické časopisy, atd. Vyplývají z nich velké rozdíly u jednotlivých zimních pneumatik a značné rozdíly u jedné konkrétní pneumatiky za různých zimních podmínek (suchá vozovka za mrazu, hluboký sníh, slaná břečka, náledí, atd.). Ale vždy z těchto srovnání vycházejí letní pneumatiky mimořádně špatně, v průměru jsou jejich parametry rozhodně horší než těch 10-20%. Vaše konstatování, že je třeba opatrnosti je pravdivé, ovšem dodal bych, že opatrnost plus zimní pneu je mnohem lepší, než opatrnost na letních pneu.

0 0
možnosti
JP

refins

11. 8. 2008 10:43
No, no...

Tento příspěvek mi připomíná výkřiky typu, "nošení helmy na kolo je zbytečné, jen nesmíte padat". V případě, že pojedete po rovné namrzlé silnici s notnou dávkou rezervy a auto před vámi začne brzdit na zimních pneumatikách a s ABS, tak jste v ... jak Baťa s dřevákama...

Jinak ano, souhlasil bych s Vámi, že přezouvání na zimní pneu je zbytečné, jen se nesmí v zimě, když nasněží, nebo namrzne, vyjet...

0 0
možnosti
AH

alex hart

11. 8. 2008 10:42
v srpnu velice aktuální...

Ano je to pěkně vysvětlené, a v srpnu poměrně hodně aktuální. :-)

0 0
možnosti
ZS

Z-S

11. 8. 2008 10:33
Hezky rozebrano

narozdil od standardnich frikulinskych vykriku o tom jaci jsou Cesi prasata, ze odmitaji prezouvat podle nejakeho uredne vybraneho datumu v kalendari bez ohledu na to, jake pocasi skutecne panuje.

Nebyl by i treti dil, ktery by popsal realny vliv hloubky vzorku na jizdni vlastnosti - kdyz uz ma  90% frikulinu za vedecky dokazane ze pod 4 mm to proste nejde?

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1546x
Důchodce, ženatý, má dva dospělé syny.

Seznam rubrik