Děkujeme za pochopení.
R59o19s53t94i58s67l49a65v 61C73a88h12a
Blabol. Kdyz vznikla teorie relativity, tak byla nejenom nepouzitelna pro praxi, ale zasadne odmitana. A vidite, netrvalo dlouho a ukazuje se jako docela dulezita vec. Zakladni vyzkum totiz z kratkodobeho hlediska ma malokdy neco prospesneho pro praxi. Nema tedy pravo na to, aby byl provozovan?
Z97d78e41n36ě46k 28S58t40r78n89a30d
Já zase tohoto ministra považuji za chaotika a střelce od boku. Jeho návrhy jsou většinou jednotlivosti vytržené z kontextu (začátek školy od devíti hodin, další hodina tělocviku týdně), mnohdy protichůdné (například rozšiřování výuky jazyků a zároveň omezování působení nekvalifikovaných učitelů na školách, kterých je mezi jazykáři nejvíc) a některé nerealizovatelné a zbytečné (navyšování kapacit školek, kde dříve, než se stihnou vybudovat, nastoupí zase slabší ročníky).
Dobrý ministr školství pro mne bude ten, kdo vtiskne současnému chaosu nějaký řád. Nemusí to být zrovna jednotné osnovy, ale minimum, co by se žáci měli v tom kterém ročníku a škole naučit, by určeno být mělo. Stejně tak by měla být rehabilitována maturita a vysokoškolské tituly jako něco, co není samozřejmostí a jejich držitel musí něco předvést, nikoli sjednocovat státní maturitu na nižší úrovni. Učňovskému školství je třeba vrátit jeho smysl - tedy naučit učně řemeslu, nikoli filozofii nebo integrálnímu počtu. Nic takového nový ministr zatím nenabízí.
T10o69m75á71š 51V65o17d63v33á77ř85k32a
1. V současnosti je nejprestižnější lékařskou fakultou II. LF UK v Praze a nikoli I. Nenechte se zmást pořadím.
2. O Ústavu obrany slyším poprvé a to myslím nemám tak špatný rozhled. Kdo jsou absolventi? Jaké mají zaměření? Děkuji za vysvětlení
3. Odkud víte, že hňupové z řad učitelů ukazují dětem ostnatý drát a učí je, že tohle byl komunismus? Vyznění vašeho článku je takové, že pokud by jim vysvětlovali, že komunismus nebyl koncentrák, ale ráj na zemi, již by nešlo o "hňupy", ale spolehlivé jedince.
M73i89r80o84s70l63a48v 78N71ě21m49e98c60, 84D79o29c32. 62J98u67d79r89.89, 31P33h93.54D74.10, 54D13r89.80H58.66C88.
Tak dobrý den, pane Vodvářko, nemám sice žádný čas na diskuse, ale budiž. 1/ mohl bych tam samozřejmě jmenovat i další vysoké školy a jejich fakulty a kdybych tak chtěl učinit, napsal bych tam i tu vámi privilegovanou II. lékařskou fakultu, ale i řadu dalších veřejných vysokých škol. Uvedl jsem školy pouze příkladmo, což byste mohl, při vaší inteligenci, pochopit. 2/ O žádném ústavu obrany nikde nepíši, naučte se číst! Já píši o prestižní vojenské vysoké škole, která nese název "Univerzita obrany" a sídlí v Brně. Že Vy o ni nic nevíte je dost smutné. 3/ To jsou, bohužel, příklady ze života současných základních škol, byť jen některých. V první třídě se děti mají naučit základy čtení a psaní a nikdo je nemá zatěžovat smyšlenými politickými hovadinami. To dělají pouze někteří nevzdělanci, kteří si tam nyní, bohužel, hrají na učitele a sami jsou hloupí a ještě se tím účelově chlubí i v televizi, aby si "našplhali" u novodobých vůdců. Stačí? Tak buďte zdráv.
M19i44r71o94s61l90a13v 59P11e65t55r
Jako laik si myslím, že mnohdy je nekvalifikovaný učitel nesrovnatelně lepší a naučí mnohem víc tím, že dovede motivovat k učení nebo k dané látce.
P78a52v58e62l 69P56o79s29p82ě10c58h
Možná jste byl dobrý nástrojař i policajt. I když o VB tu asi víme svoje. Proč si ale myslíte, že rozumíte školství?
M60i75r19o72s77l26a17v 59N28ě12m27e90c19, 87D90o14c15. 88J85u39d29r67.48, 75P31h51.91D43.43, 10D38r83.87H59.82C95.
Mimo jiné, pane Pospěchu, již od roku 1986 vyučuji na několika vysokých školách kriminalistiku, trestní právo a některé další bezpečnostní obory, a pro řadu dalších vysokých i středních škol jsem osobně zpracovával výukové programy. Takže o tom něco málo vím. Ale hlavně také komunikuji s různými lidmi, učitele nevyjímaje. Patent na rozum si však nedělám. to ne.
- Počet článků 100
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1165x