- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vypovídá i jedna drobnost. Spotřeba PEZ v roce 2050 je uvedena s přesností na 5 platných míst, i když podle základního technického pravidla se má uvádět jen tolik míst, jaká je přesnost údaje.
Po minulém blogu o elektromobilech vyšel zajímavý článek o mj. vývoji insfrastruktury dobíjení elektromobilů (např. http://byznys.lidovky.cz/cez-se-nevzdava-elektromobily-chce-i-pres-nechut-automobilek-p5o-/firmy-trhy.asp?c=A090623_121551_firmy-trhy_abc). Inteligentní dálkově řízený systém dobíjení velkého množství elektromobilů může pomoci stabilizovat odběr elektřiny během dne a snížit citlivost sítě na výpadek velkého zdroje.
Souhlas. Ovšem na technické realizaci inteligentního systému HDO např. s několika miliony load control transponders (potažmo automobilů) se technici taky pěkně vyblbnou.
jakoukoliv úsporu v energetice - obvzlášť pokud v bohatých státech každým rokem roste. Vypouštením CO2 do ovzduší taky zrovna přírodě nepřidáváme. Jádro zase zatěžuje radioaktivním odpadem - musí se nákladně skladovat po dobu několika 1000 let. Úplně mi z toho mrazí - jak z toho ven? Co myslíte - alternativními zdroji energie?
Je velice pravděpodobné, že ten radioaktivní odpad bude velice žádaný, až se za nějakých 10-15 let rozjedou rychlé reaktory. Spíš o tenhle "odpad" bude nouze.
ze jadro je jedina mozna efektivni a ekologicka cesta. Zaroven nechapu onu honbu za snizovanim CO2-ona snad existuje studie, ktera by potvrzovala to, ze tenhle plyn ma vyraznejsi vliv na globalni oteplovani? Navic kdyz je lidstvem produkovany jen v malem zlomku?