Diskuse
Písnička o mašince.
Děkujeme za pochopení.
nejedlo
Reakce na příspěvek
Děkuji za váš příspěvek, a vaši reakci na můj článek. Můj článek je jenom pohled laika, a občasného uživatele služeb ČD.
Jak sám vidíte, rozbor celé situace ČD, by vydal na celou knihu. Ještě jednou, děkuji za příspěvek!
Sice ne za všechno mohouČD, ale to by nemělo mne jako zákazníka zajímat. Já si přece kupuji službu. Možná z jejich pohledu" za málo peněz, málo muziky", jestli se o muzice dá vůbec mluvit. Kolega, který se vracel ode mne domů, absolvoval trať Turnov- Blansko, podle jízdního řádu zhruba pětihodinovou, se všemi nástrahami ČD, za neuvěřitelných skoro devět hodin. Myslím, že na tu cestu hodně dlouho nezapomene! Výluky, tím pádem nenevazující spoje a výsledek se dostavil.
alex hart
Jak vono to vlastně je... - 1 -
Nechci dělat dráze advokáta, protože v mnoha ohledech jsou to dementi, kteří vůbec nechtějí podnikat, ale jenom pobírat státní dotace bez jakýchkoliv rizik a vše na čem se dá vydělávat prodají soukromníkům (jídelní vozy, lukrativní nádražní budovy ve velkých městech, lukrativní pozemky apod.) nebo zruší z oboru podnikání (přeprava spěšnin, přeprava kusových zásilek, přeprava lodí pro vodáky, atd.).
Na druhou stranu ale není za vše vina jenom dráha. České dráhy jsou totiž státním podnikem a podnikání Českých drah je rozhodující měrou určeno situací v zemi a chováním státu: 1) Po revoluci poklesla dramaticky výroba všech velkých státní fabrik a tím se snížila přeprava. 2) V devadesátých letech se hromadně přešlo z uhlí na jiná paliva přepravovaná potrubím nebo po silnici a tím poklesla přeprava 3) Po revoluci vypukla blbá móda všechno vozit po silnici a tím poklesla přeprava.
- Počet článků 138
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1313x
Přátelé to nepotřebují, a nepřátelé vám stejně nevěří.