- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vypada to jako z prirucky odtrzene od praxe. Navic vyhradne pro B2B sektor, obecne se prodejem mini B2C.
Protože se kolem (malo-velko) obchodu a různých forem prodeje motám (a živím) už přes 15 let, se zájmem jsem začal číst tento článek, ale s každou další přečtenou větou jsem začal stále silněji pochybovat o tom, zda autor vůbec ví, o čem tak zbytečně rozsáhle a nudně píše. Autor je zcela mimo realitu, která nemá s uvedenými nesmysly takřka co dělat.
Dobrý den, mno třeba si z toho článku někdo něco vybere a bude mu to k užitku, příště to zkrátím, ale do komiksů se pouštět nebudu...15 let je dlouhá doba tak akorát k tomu, aby si již člověk myslel, že už všechno ví. Jak ošidné
No já bych věděl, stačí být jen trochu psycholog :-) Ale třeba se ohodnotí sám, tak to zatím psát nebudu. A mimochodem, tohle jsou TYPY, nikdo není takhle přesně vyhraněný - jde o to, který z těch typů převládá.
člověka, který je natolik neschopný vykonávat jakoukoliv užitečnou práci, že klesne až na dno a stane se podomním obchodníkem, nejnižší známou formou života.
Patřím do té kategorie, která na ně beze slova pouští dogu.
Hvezdo, to nemyslis vazne, aby mu Sikonek skakal ke kolenum?
nicméně sorta pouličních "prodačů teplé vody" s mozkem vypláchnutým posledním "školením prodejních dovedností" kde promítali fotky z exotické ciziny ( na podobnou supr dovolenou můžete jet už letos ) - jo, to je fakt liga
Zatím umím vždycky reagovat tak, že "zrovna tohle na školení holt nebylo" a někdy mě to i baví...Pan bloger nejspíš nějaké proškolení nedávno absolvoval.
zadny telefonni ani potulny obchodnik u me neuspeje, protoze moje financni moznosti jsou tak vycerpane, ze si nemohu dovolit nic, co vyslovene nepotrebuji. Takze odmitam, nereflektuji, nereaguji a rikam dekuji, nemam zajem....a nezlomi me sebelepsi nabidka...na nic ...Takze mily pane analytiku, co byste pouzil na me? Kdyz vim, ze vyslechnout si nabidku je pro me pouze ztrata casu?
Hezky jste vystihl psychologické čtyři typy osobnosti, tak jak se projevují při obchodním jednání (z pozice zákazníků). Akorát jste si je pojmenoval po svém :-)
Mimochodem, ty typy se projevují už při oblečení (zkušený obchodník už z oblečení pozná, co je dotyčný za typ a přizpůsobí se), taky se vyskytují více určité typy v určitých zemích, taky mají sklon k určitým drogám atd.
protože tyto "obchodníky" míjím bez jakéhokoliv zájmu. Nezastavuji se u nich, neposlouchám jejich přihlouplé nabídky čehokoliv, co nikdo nechce. Na telefonické obtěžování odpovídám zdvořile jednou větou - děkuji, nemám zájem, nashledanou a zavěsím dřív než se nadechnou k dalšímu nesmyslnému oblbování ... :-))