- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě prosim informujte čtenáře kolik Vás to stálo v porovnání s výdaji kdybyste tam namísto vlaku letěli. Aby bylo jasno.
Tuhle jsme přemýšleli jen tak z touhy po dobrodružství vzít "New Orleans" (Chicago - New Orleans). Nakonec jsme letěli - byli jsme tam za tři hodiny, a stálo nás to méně než třetinu, což dělá cestování vlakem po USA dost drahou záležitostí.
Ne tak autobusem, ale to je na jiné vyprávění...
To je jasne, ze je to o hodne levnejsi letet.
Ta trasa NO / Chicago je mi znama a neni to tak spatne, cesta ubiha dobre a pokud je cil vasi cesty prave NOLA a mate hotel v centru, tak nepotrebujete ani pronajimat auto po prijezdu. Vlak je samozrejme na delsi cestu, ale myslim si, ze je to dobry zazitek, zase neco jineho nez vecne sezeni v aute ci letadle.
Vlakem po Americe je zajimavy zazitek, rozhodne stoji za to, uz jen pro samotny zazitek, nemusi to byt nutne uzasne, ale je to zajimave. Je skoda, ze USA znicila zeleznice na ukor silnic a vlakova preprava temer umira, jednotlive staty nejsou poradne spojeny, poradne vlak funguje spis na vychode a zapade. Americke vlaky se dost lisi od evropskych, cesta vlakem je ale rozhodne pohodlna, a krajina, ktera se miji za okny, je vzdy nejak zajimava, zvlast u tak dlouhe cesty, pro turisty je to nevsedni zazitek.
ozdobit fotkami z oken a říci na kolik taková cesta vlakem přijde.
Ceny se lisi, zalezi na tom, zda mate nejaky kupon, zda je cesta rezervovana predem, najit si ceny muzete sam, vlak je ale vseobecne mnohem drazsi nez letadlo, cena luzkovych kabin je mnohem vyssi nez cena bezneho sedadla. Amtrak je hlavne aktivni na zapade a vychode, ve vnitrozemi nejsou staty prilis propojeny a spousta lidi vlakem nikdy nejezdi, at uz kvuli cenam nebo nemoznem spojeni a propojeni..