Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R. Hrabovský

11. 7. 2011 19:31
Souhlas.

Mám velmi podobnou zkušenost s KB. Po třetím pokusu vnutit mi naprosto nevýhodný produkt se slovy, že mi byla jako dlouholetému klientovi za odměnu nabídnuta  tato speciální nabídka, jsem to odpískal a přesunul vše jinam. Do měsíce jsem měl tři telefonáty, jestli jsem byl s jejich "ústavem" nespokojen a proč. Dvakrát jsem vše poctivě vysvětlil, potřetí jsem je poslal někam a praštil telefonem. Asi to jinak nejde...

0 0
možnosti
DB

/dev/null

11. 7. 2011 13:54
Tak tohle mi nepřijde jako drzost

Spíš bych to nazval pokus. Ten papír vyhodíte a je to. Drzost to je tehdy, když ho nerozeznáte od oficiální smlouvy.

Nebo je drzost, když máte platit za službu, která nebyla správně zavedena. Popřípadě jinou velikost paušálu, než jste si objednali.

0 0
možnosti
DC

Morningstar

11. 7. 2011 13:14
taky mi to leze na nervy

a dělá mi to i Česká pojišťovna - kdybych na jejich "nezávazné nabídky" přistoupila, už bych platila pětinásobné pojištění.  Nechápu že jim to nepřijde neetické.

0 0
možnosti
PM

jahusarekmaly

11. 7. 2011 13:22
Re: taky mi to leze na nervy

Těmto institucím to je absolutně jedno. Jen ždímat, oblbovat atd....

0 0
možnosti
HP

hnusil pátý

11. 7. 2011 11:54
Nechapu

Nechapu, kdyz nejste spokojeny, tak jdu jinam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1348x
Jsem úplně normální člověk a snažím se být v pohodě.Někdy to ale nejde díky tomu co se děje okolo nás.Nechci být lhostejný tak jen reaguji.A že těch důvodů je čím dál tím víc.

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky