Diskuse
Situace se opakuje!
Děkujeme za pochopení.
R. Hrabovský
Souhlas.
Mám velmi podobnou zkušenost s KB. Po třetím pokusu vnutit mi naprosto nevýhodný produkt se slovy, že mi byla jako dlouholetému klientovi za odměnu nabídnuta tato speciální nabídka, jsem to odpískal a přesunul vše jinam. Do měsíce jsem měl tři telefonáty, jestli jsem byl s jejich "ústavem" nespokojen a proč. Dvakrát jsem vše poctivě vysvětlil, potřetí jsem je poslal někam a praštil telefonem. Asi to jinak nejde...
/dev/null
Tak tohle mi nepřijde jako drzost
Spíš bych to nazval pokus. Ten papír vyhodíte a je to. Drzost to je tehdy, když ho nerozeznáte od oficiální smlouvy.
Nebo je drzost, když máte platit za službu, která nebyla správně zavedena. Popřípadě jinou velikost paušálu, než jste si objednali.
Morningstar
taky mi to leze na nervy
a dělá mi to i Česká pojišťovna - kdybych na jejich "nezávazné nabídky" přistoupila, už bych platila pětinásobné pojištění. Nechápu že jim to nepřijde neetické.
jahusarekmaly
Re: taky mi to leze na nervy
Těmto institucím to je absolutně jedno. Jen ždímat, oblbovat atd....
- Počet článků 108
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1348x