Diskuse
Zlatej Baumax, ale rakouskej…
Děkujeme za pochopení.
B78ě76l53a 30H84o10r38á67k54o46v94á
Na uvedeném příkladu je krásně vidět jak málo si vážíte svého času! A zároveň v honbě za levnějším nakupujete bezhlavě u konkurence svého oblíbeného obchodu...
J95i82ř71í 27M56i32t92á64č71e81k
Paní Bělo, čas už mě opravdu netlačí, ale ty držáky jsem potřeboval a vůbec mě cena nevzrušovala. Naopak, byl jsem pouze mile překvapen. Bezhlavé to také nebylo, jsem výborný kutil (viz mé články o "hodinovém") a trochu jsem podcenil výšku truhlíků. Baumax mám nejblíže bydliště a jak jsem psal v úvodu, nakupoval jsem tam ze setrvačnosti. Už nebudu, toť je z článku jasné a jak píši níže v diskuzi, vždy se předem zeptám, zda je možno vyměnit či vrátit. Pokud ne, sbohem a jdu k jinému. Děkuji za reakci.
M18i15r79k45a 22Š53v69a11r11c55o77v75á
...příště mi kup růže Ani nevíš jakou mi tím uděláš radost!
Š32á98r42k55a 88A22n87d46r35l54o68v37á
...držáky na truhlíky jsou ti málo?
J74a37r40o79s35l51a98v 79K75o80m75o93s58n32ý
Obdobně se nakupuje u polského žida.
Š92á34r93k80a 25A48n80d10r93l31o25v92á
To samé se mi stalo ve Scontu. Tam šlo o skříň..jo, koupila jsem ji neuváženě dřív, než jsme měli hotový byt, protože byla pěkná a v akci a až potom zjistili, že se nám do ložnice nevejde. Nebyla ještě ani rozbalená, tak jsme ji vezli vrátit, i se všemi doklady k ní..a..museli jsme si vybrat jiné zboží v té hodnotě, nebo vyšší. Peníze nevrátili.
J66i18ř40í 23M63i46t51á70č83e23k
Šári ahoj. Jediná zbraň proti těmto praktikám je zeptat se mile předem a pokud zazní peníze nevracíme, říci sbohem. Buď se chytí za rypák, nebo přijde o zákazníka.
M47i96l65a79n 94S22t40e73h53l87í92k
Pokud sám píšete, že, cituji:
"Pan polský Baumax má ve vstupním info boxu ceduli, hlásající, že zboží je možno vrátit do 7 dnů po zakoupení, a že za zakoupené zboží vám nebudou vráceny peníze, ale musíte si vybrat jiné zboží v minimální hodnotě reklamovaného."
tak nevím, na co si stěžujete. Byl jste na tuto okolnost férově upozorněn a přesto jste se rozhodl zboží zakoupit - tedy uzavřít smlouvu.
J37i46ř57í 20M58i42t70á45č66e22k
Vážený Milane, ta cedule se tam objevila nedávno (v předchozích návštěvách jsem ji nikde neviděl) a info box je mimo dosah vstupujících zákazníků. Jak jsem mluvil se zaměstnanci, stávající majitel "přitvrzuje" a tak se objevují stále nové "vychytávky"- hlavně na zákazníky. Kapito?
J57i16ř61í 58K78i44n28d31l
Paní v mini sukni postupovala přesně podle Občanského zákoníku. To vás čeká v každém obchodě bez rozdílu, kdo jej provozuje. Nastudovat nový Občanský zákoník.
J67i50ř80í 58M70i83t28á36č86e23k
Jiří, pro slušné jednání obchodníka nepotřebuji studovat občanský zákoník. Stačí uvažovat logicky. "Normální" řetězec má tuto logiku v obchodní strategii. Neznám problém v Lidlu, v minulém Baumaxu, Tesku a v mnoha dalších. Díky za ohlas a přeji hezký den.
J27a81r89m91i63l76a 55Č76e40r65n10á
Líbí se mi, když obchodník dá zákazníkovi vybrat. Chcete vrátit peníze, anebo si vyberete jiné zboží? Na druhou stranu, uznejte, že jste si mohl truhlíky změřit, než jste se vydal na nákup. Lidé jsou různí. Byli i tací, kteří přišli vrátit bramboru nebo cibuli, jedinou shnilou z celého pytle. Myslela jsem si svoje, ale k omluvě a k vrácení peněz či k výměně zboží došlo, konflikty nemám ráda. Suchá mandarinka, hořká okurka, meloun bílý namísto červený, to vše mohl zákazník u nás reklamovat. Já osobně bych se s jednou mandarinkou či okurkou do obchodu nevracela, ale rozmanitost lidských povah je třeba respektovat. I u obchodníků. Někteří byli upřímnější než já. Ti své myšlenky vyslovili nahlas, něco o zbytečně prošoupaných podrážkách. Jeden v našem městě býval dost svérázný, podivné zákazníky vyhazoval ze dveří. Zajímavé, vedl si dobře. Přístup k zákazníkovi, různé bonusy, kartičky a soutěže, to vše se přeceňuje. Byl jste v předklonu, skoro jste se rozkrájel? Zbytečně. Na to zákazník kálí. Jde tam, kde jsou nejlepší ceny, nejlepší zboží a nejlepší místo.
J24i37ř63í 83M20i88t90á13č30e25k
Uznávám paní Jarmilo, ale jak jsem psal výše, mám dobrý odhad. A s vědomím, že můžu zboží vrátit se přeci jen nakupuje svobodněji, souhlasíte? Díky za ohlas.
T76o22m51á84š 47G22a78y74e73r
Dík! Doporučuji Horbach, bezproblémové vracení peněz, slušné jednání
M91a31r55i56e 27Š83í32p64k51o84v12á
Jiří, díky za tu svěřenou neblahou zkušenost. Tito rádoby obchodníky je třeba obcházet veeelkým obloukem
- Počet článků 147
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1757x