- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Glosa autora: Vážení čtenáři, potencionální majitelé vozů Citroën. Vím, že nás je ve Varech, Sokolovském a Chebském okrese hodně. Máte tyto vozy rádi (jako já) a tento podraz firmy vás trápí - stejně jako mě. Budu bojovat za obnovení servisu v našem kraji - a je jedno kde. Děkuji za podporu.. Autor
Pane Mitáčku, nemůžete to brát jako podraz firmy Citroën. Když už bych chtěl být hnusný, tak bych řekl, že podraz udělala firma PEMA, která Citroën dlouho prodávala a servisovala a na své zákazníky se vykašlala. Ta dala výpověď a skončila. Importér zajišťuje pouze dovoz aut, náhradních dílů, logistiku servisní podporu a školení pro dealery. Prodej a servis je zajišťován prostřednictvím smluvních partnerů.
Pane Petře, děkuji za fundovaný komentář (asi o tom blíže něco víte). Přesto se nemohu zbavit dojmu, že i když udělala firma PEMA podraz, tak na Citroën a ten zodpovídá za zákazníky a ne jak mylně píšete. Pokud importér tento "podraz" neřeší a nehledá náhradní smluvní partnery, kdo myslíte , že to odnáší?? Jasně, zákazníci, kteří si v dobré víře tento vůz pořídili. Já jsem jej kupoval v bývalých prostorách a nemohu si stěžovat - bylo to tam pěkné, péče o klienty příkladná a rád na ten den před pěti lety vzpomínám. Proto mé návrhy - možná trochu naivní, ale...
Jak víte, že importér toto neřeší? Najít nového dealera se zázemím (showroom, servis, park. plocha) a dostatečnými financemi a zárukami nebo někoho, kdo je schopen a hlavně ochoten někde na zelené louce postavit nový objekt, není přeci otázka pár dní. A vzhledem k tomu, že je to v Karlovarském kraji již třetí firma, která položila prodej Citroënů, chyba asi bude v potencionálních zákaznících, kteří prostě a jednoduše nekupují takové množství aut, aby se to vyplatilo :-)
Skoro mi připadá Vaše odpověď jako sci fi. Ve Varech je servis a prodej snad všech značek co znám a jedině(!!) Citroën prodělává. Mercedes nebo BMW si na sebe vydělá? Pochybuji. Prostě a jednoduše, můj titulek je na místě, potencionální zákazníky varuji. Přečtěte si níže, co se mi stalo včera - po 47 tisících km mi motor ohlásil, že má závadu a předběžná diagnoza - vadný vstřik. Začínám shánět, místo abych zajel do servisu, kdo to opraví. Asi to mám za ty články. :(
Zase takový výbuch značek to v K.V. není, pane Mitáčku. A budete se divit, vzhledem k bohaté klientele si oba jmenované autosalony na sebe vydělají. A to dost dobře. Pracují s naprosto jinými maržemi, než běžné značky. Asi se budete divit, ale třeba i ten Citroën má marže v řádu jednotek procent. U těch nejprodávanějších modelů to mohou být třeba jen 2-3% zisku. Dále se prodejce podílí na všech slevových akcích, ale to je pro laika těžko vysvětlitelné. Abyste s takovým salonem mohl fungovat, potřebujete ročně prodat min. 300 nových aut. A to je skutečné minimum.
A ještě dodatek. Pokud by si na sebe tyto prémiové značky nevydělaly, myslíte si, že by tam dále mohly fungovat. Kdo a jak by je dotoval?
A doporučuji Vám zajet s autem do autorizovaného servisu, běžná diagnostika nemusí načíst správnou závadu a opravovat se bude systémem pokus - omyl. A to znamená mnoho peněz a času. Možná máte auto ještě v záruce (teď nabízí Citroën 5 let), pokud ano, volejte svou asistenci a oni vás odtáhnou do nejbližšího autorizovaného servisu.
Díky za rady, už jsem se informoval a je to děsný. Záruka už nemám, odtah do nejbližšího autorizovaného servisu ve Vysoké Peci by stál zhruba 3500 korun. Výborná reklama pro Citroën. Zítra jsem objednán do servisu Pegueot - výsledek ve hvězdách. Pak ještě šance v servisu v Sokolově - specialista na vstřiky Bosch. To bude pro čtenáře smutná realita v číslech.
A ve Varech už nemají diagnostiku na Citroën? Servis tam snad zatím dělají pořád.
Nejsem si jist, pozeptám se dnes (před návštěvou u Pegueota).