Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Glosa autora: Dnes jsem si přivezl ze servisu Peugeot opraveného krasavce. Viníkem byl skutečně (bohudík) vadný první střik a po jeho výměně, všechny varovné signalizace zmizely. Časová osa: Porucha nastala 10. září, opravena 23. září metodou pokus omyl. Díky bezvadnému přístupu a snaze pracovníků výše zmiňovaného servisu. Při předávání jsem byl upozorněn, že zbývající vstřiky, dle zvuku motoru nejsou 100%. Budu řešit dodatečně v autorizovaném servisu ve Vysoké peci. Cena není podstatná, byla očekávána. Končím zvoláním: "Konečně máme ve Varech servis na Citroëny" Jmenuje se PEUGEOT, Auto Drásta s.r.o R^ V Děkuji.

0 0
možnosti
MV

Jiří upřímnou soustrat.

Míra Vetelský

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Miro, kde se tu bereš?V:-)

0 0
možnosti
ZH

Upřimnou soustrast. Když jste mluvil s tím technikem od Jeep, nezeptal jste se ho proč zrušil Servis Citróna?

0 0
možnosti
Foto

Zbyňku, děkuji za soustrast:-(, myslím, že jsem to napsal někde v diskuzi pod předchozími články - mluvil. Technik Jeep je přeškolený technik Citrónu, velmi příjemný a empatický, známe se vlastně od počátku zakoupení a moc se mu do toho nechtělo (asi se bojí o práci). Kuriózní odpověď jednoho z diskutujících: "Za zrušení servisu můžou obyvatelé Karlovarského kraje" (!!) - kupovali málo Citrónů.;-( Díky za podporu a přeji hezký den.R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1756x
Obyčejný chlap, rentiér, pracovně se státem vyrovnaný. Listopad 1989 bude trvale patřit mezi nejšťastnější měsíce mého "brožovaného" života. Jsem optimista a spokojen, že svobodu mohu prožívat. A na plný "pecky".