Děkujeme za pochopení.

J75i34ř75í 22M23i35t32á91č31e24k
Glosa autora: Dnes jsem si přivezl ze servisu Peugeot opraveného krasavce. Viníkem byl skutečně (bohudík) vadný první střik a po jeho výměně, všechny varovné signalizace zmizely. Časová osa: Porucha nastala 10. září, opravena 23. září metodou pokus omyl. Díky bezvadnému přístupu a snaze pracovníků výše zmiňovaného servisu. Při předávání jsem byl upozorněn, že zbývající vstřiky, dle zvuku motoru nejsou 100%. Budu řešit dodatečně v autorizovaném servisu ve Vysoké peci. Cena není podstatná, byla očekávána. Končím zvoláním: "Konečně máme ve Varech servis na Citroëny" Jmenuje se PEUGEOT, Auto Drásta s.r.o
Děkuji.
M69i84r22o50s66l51a55v 80V68e35t13e27l45s14k72ý
Jiří upřímnou soustrat.
Míra Vetelský

Z22b83y76n43ě11k 72H61l16á24s57n13ý
Upřimnou soustrast. Když jste mluvil s tím technikem od Jeep, nezeptal jste se ho proč zrušil Servis Citróna?

J78i44ř92í 58M88i25t16á32č50e58k
Zbyňku, děkuji za soustrast, myslím, že jsem to napsal někde v diskuzi pod předchozími články - mluvil. Technik Jeep je přeškolený technik Citrónu, velmi příjemný a empatický, známe se vlastně od počátku zakoupení a moc se mu do toho nechtělo (asi se bojí o práci). Kuriózní odpověď jednoho z diskutujících: "Za zrušení servisu můžou obyvatelé Karlovarského kraje" (!!) - kupovali málo Citrónů.
Díky za podporu a přeji hezký den.
- Počet článků 147
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1758x