- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jak oceníte to, že vlastní auto je k dispozici kdykoli? Prostě si řeknu, že teď pojedu a za dvě tři minuty (i s hledáním dokladů) vyjíždím.
Pořád ještě létá Mirovský do Bruselu a zpět kvůli nějaké kosmické agentuře? Kdyby přestal, asi by to naše plíce ušetřilo úplně nejvíc.
Neexistuje větší nesmysl, než sdílená vozidla.
Začínal jsem před desítkami let pracovní kariéru v jedné firmě jako řidič autobusu. Většina vozidel zde byla přidělena jednomu nebo dvěma střídajícím se řidičům. S těmito vozy byla radost vyjet na linku. Pak zde bylo několik vozidel zálohových, která šla podle potřeby z ruky do ruky. Nepřeji vám vidět, jak tato "sdílená" vozidla, o která se nikdo nestaral, vypadala. Vykonávat na nich službu bylo utrpení a málokdy se povedlo ukončit s nimi směnu bez vážnější poruchy.
Opravdu nemám zájem o jízdu s takovým vozem.
kdyby to fungovalo, dávno by to již bylo zavedené.
Já mám lepší nápad. Zavedl bych ve všech zaměstnáních třísměnný nepřetržitý provoz. Jedna směna by pracovala na sdíleném pracovišti, druhá by se rekreovala ve sdílených rekreačních zařízeních (samozřejmě pečlivě rozplánovaných - bazén - masáž - školení genderové, kulturní a vší jiné tolerance - vyvážená strava...) a třetí by odpočívala ve sdílené posteli. Třikrát denně by se to pootočilo, směny by se posunuly na další point, a do Prahy by se vešlo 3x víc lidí, než dnes, a přitom by to de facto nic nestálo! Nestojí to za úvahu, pane Miřejovský?
Další aktivista co by chtěl zavádět více socialismu. A samozřejmě za cizí peníze.
Auto je můj životní prostor, stejně jako byt. A nemíním ho s nikým sdílet.