- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třicítka v Paříži způsobila chaos. Odpůrci demonstrují a chtějí se soudit
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/pariz-limit-tricitka-30-km-h.A210907_090157_automoto_fdv
Vtipné asi tak jako když někdo navrhoval úsporné opatření tim, že se omezí výkon rychlovarnych konvic na polovinu
Na uvareni vody tak spotrebujete stejně energie akorát to bude trvat déle .
Spotřebuje víc. Tepelné ztráty rostou s časem.
nebylo by jednodušší zakázat další rozšiřování Prahy a dokončit obchvat,kterému městské části dosud úspěšně bránily ?
To jste trochu nepochopil, nejde o životy, nejde o obchvat. Jde o to vysvětlit plebsu, že všechna omezení jsou vlastně v jeho prospěch. Všichni budete chodit pěšky nebo jezdit na kole, abychom my radní a úředníci mohli bez problémů jezdit služebním autem po Praze. Už nás nebaví hrkat se v kolonách a samo nebe nám seslalo aktivisty, kteří nám dodali argumenty, že je to vlastně ve váš prospěch.
Jediná rychlost, která stoprocentně zamezí dopravním nehodám je 0km/hod. Je načase, aby se nad tímto faktem zastupitelstvo hl. m. Prahy zamyslelo a začalo ji jako max. rychlost pro motorová vozidla i kola postupně realizovat na celém území Prahy.
Tak jsem se dozvěděla, že zóny 30 km/h jsou dobré, protože je mají i jinde a kdo nesouhlasí, je bezohledný. Kdyby Vám záleželo na životech, tak byste neprosazoval, aby auta jezdila v Praze krokem a brzdila zbytečně na každém rohu a tím zamořovala okolí. V Praze 7 už jste se podepsali dost a zřídili jste ji k nežití, teď, zdá se, máte strach, že se místní odstěhují jinam, tak pro jistotu chcete rychle rozšířit na celou Prahu.
Ve vsech mestech v Evrpoe jsou zony 30 tam, obyvatele ziji prevazne v rodinnych domcich. Cela za zona obvykkle nema zadne hlavni silnice a prednost maji vzdy vozidle jedouci zprava. Ano, dopravni nehody jsou tam opravdu vzacnosti.
ale na druhou stranu se jinde na viceproudych silnicich muze je 70 i80 km/h.
Zrejme to tam upravuji myslici lide.
Celou tu Čižinského partu nám byl čert dlužen. A to koneckonců platí i pro celé obsazení magistrátu. Snažíte se za každou cenu udělat město nepřátelské vůči řidičům. Co takhle nejdřív dokončit městský okruh? Na perifériích zbudovat dostatek P+R parkovišť s dobrou dopravní obslužností? Víc tlačit vládu na dokončení vnějšího okruhu? Složité a pracné že? Oháníte se Paříží, ale ta právě to všechno co píšu výše má. Pak lze přikročit i k tomu snížení rychlosti. Jenže Vy zásadně zapřaháte vůz před koně. Neumětelové
Jen mne tak napadlo: Nemohlo by za snížením celkového počtu nehod na Praze 7 stát spíš otevření tunelu Blanka na podzim 2015? Letenská křižovatka bývala svého času jednou z nejvytíženějších v Praze.
Pokud by bylo cílem chránit životy, nejdřív by se mohla zrušit přednost chodců na přechodech. Jako bonus bychom měli i plynulejší provoz a méně emisí.
Ci zivoty? Tech silencu co musi v obcich jezdit temer nadzvukovou rychlosti?
Vsude v civilizovanych zemich maji chodci na zebre absolutni prednost. A jeste jsem se nikdy nikde nedocet, ze by mimo CR a postkoministicke zeme srazilo motorove vozidlo chodce na prechodu.
Takže auta budou vypouštět násobně víc emisí, zdrží se i příjezdy záchranných složek a chodci získají pocit nezničitelnosti, kdy nemá ani smysl se moc rozhlížet. A fatálně se zhorší i obslužnost MHD tam, kde jí zajišťují autobusy.