Taxi ,tuk tuk a bum bum bum

Přibližující a usmívající Vietnamská kráska zastavila těsně u mne a zeptala se ,jestli nechci bum bum.Ne děkuji,je sice horko ale pítí mám sebou,odpověděl jsem aniž bych vůbec tušil ,že mi nabízí úplně něco jiného....

To jsem však pochopil až mi začala šmátrat po těle a říkat svou cenu.Kolik? 10 dolarů? Všimla si mého pohledu a udivení,které plynulo z tak nízké ceny za její služby.No můžeme se domluvit i za sedm ,špitla ta ktrasavice a už si mne vedla ke své motorce aby si mne odvezla do svého hnízdečka. Já nemužu ja nechci!Neboj jsem zdravá,pověděla s úsměvem tak nádherným ,že by málokdo odolal. Já vůl odolal, zmaten varováním knižního průvodce na možné následky při seznamování s prodejními dívkami ,raději nebudu číst... Každý taxikář či motorkář troubí aby upozornil Evropana že je za dolar schopný Vás odvést až do pekla.Při odmítnuti hned přichází nabídka na bum bum bum. Procházíte se večerní ulicí a jediná slova,která slyšíte jsou: tuk tuk,taxi a bum bum. Chodíte příjemným Saigonem a odmítáte nabídky levných svezeni,které Vám žádný taxík na světě už nenabídne.Nabídky krásných ženských,které už nikdy neuvidíte a na které si někde jinde za pár dolarů ani nešáhnete. Svezení taxíkem jsem využil jen jednou a ještě jsem nakonec ani nezaplatil. Po jednom výletě jsem zašel až na konec Saigonu a večer se mi nechtělo šlapat 6km zpatky.Na taxi ani nemusí člověk mávat,zastavý kdykoliv.Po ujetí asi 3km tachometr udával ,že jsme ujeli 10km na což jsem chlapa upozornil. Ten se usmíval a potvrdil mi ,že jsme tolik skutečně za těch 5 minut cesty ujeli.To jsem se vytočil a ukázal zloději svou mapu s polohou mého hostelu a místa kde mě nabral. Jen kroutil hlavou což mě vytočilo jěště více!Jeli jsme krokem tak jsem otevřel dveře a opustil překvapeného taxikáře a zmizel v uličkách,které jsem za týden pobytu v Saigonu znal. Pevně doufám,že až se rozhodnu podlehnout půvabům Vietnamských krásek,dopadne to lépe než příhoda s taxikářem...

Autor: Miroslav Oldřich Sova | pátek 8.4.2011 17:12 | karma článku: 7,42 | přečteno: 853x

Chcete vytvořit rodokmen?

Určitě jste se někdy zabývali otázkami typu, kdo jsou vlastně moji předci, odkud,že pocházel praděda a jak to vlastně bylo s prastrýcem...

26.1.2015 v 17:35 | Karma: 8,65 | Přečteno: 1064x | Diskuse| Ostatní

Sestavím Váš rodokmen...

Určitě jste se někdy zabývali otázkami typu, kdo jsou vlastně moji předci, odkud že pocházel praděda a jak to vlastně bylo s prastrýcem....

27.10.2014 v 8:04 | Karma: 7,28 | Přečteno: 651x | Ostatní

Změna

Nikdy jsem na anděli nevěřil dokud jsem si neuvědomil,že jednoho mám po svém boku.Miluji tě lásko:)

14.8.2014 v 19:52 | Karma: 8,96 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Sestavím Vám rodokmen

Určitě jste se někdy zabývali otázkami typu, kdo jsou to vlastně moji předci, odkud že pocházel praděda a jak to vlastně bylo s prastrýcem....

12.8.2014 v 20:47 | Karma: 8,39 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Ostatní

Už mám jeden rok

Dnes má první narozeniny naše dcera a tak jí věnuji tuhle báseň která ji vystihuje a přejeme jí nádherné batolení:)

2.8.2014 v 11:14 | Karma: 8,63 | Přečteno: 499x | Diskuse| Ostatní

Ženě se do ruky zakousl pes. Muž, který jí přispěchal na pomoc, zvíře zabil

29. května 2024  15:12

Ženu v Žihli na Plzeňsku vážně pokousal volně pobíhající pes. Na pomoc jí přiběhl příbuzný, který...

„Krok ke třetí světové.“ Ukrajinci zasáhli klíčovou ruskou radarovou stanici

25. května 2024  12:55

Ukrajinská armáda zřejmě tento týden zasáhla významnou ruskou radarovou stanici, která je součástí...

Brutální útok nožem v Mannheimu, policista po něm bojuje o život

31. května 2024  13:12,  aktualizováno  18:49

Šest lidí v pátek utrpělo zranění při útoku nožem na náměstí v centru německého Mannheimu, uvedla...

Nemocnému synovi vstříkla do krve vodu. Chtěla jsem, aby to skončilo, řekla

29. května 2024  13:51

Mimořádně nešťastný případ matky samoživitelky a jejího vážně nemocného dítěte řeší Městský soud v...

Velký podfuk s výsluhou, nemocenská i v civilu. Policisté obírají stát o miliony

31. května 2024

Premium Státu rapidně rostou výplaty výsluh pro policisty, hasiče, celníky či dozorce. Loni Česká republika...

Australský stát jmenoval tajemníka pro „pro změnu chování mužů“

1. června 2024  20:18

Guvernérka australského státu Viktoria Jacinta Allanová jmenovala poslance Tima Richardsona jako...

Papež se sešel s Čaputovou a matkami dívek, co zemřely při nehodě autobusu

1. června 2024  20:09

Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová se v sobotu setkala ve Vatikánu s papežem Františkem. Na...

Psa, který připomínal kostru, nalezli u chatky. Případů týrání zvířat přibývá

1. června 2024

Premium Počet brutálních případů týrání zvířat roste. Lidé z útulků říkají, že tak hrozné zacházení nikdy v...

Levné a vyrobené „na koleni“. Drogy dorazily i na Kubu, narkomafie zatím ne

Premium Na Kubě, jak známo, hezky svítí sluníčko, často tam prší, takže tam dobře rostou rostliny, tedy i...

Batužkový cestovatel tělem i duší :)