Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Tenhle blog a diskusi sleduji od uveřejnění a bavím se.

A přitom je to tak jednoduché-nedotovat neziskové organizace,atˇ si najdou sponzory jako všechny ostatní neziskovky.

Zavést stejný metr pro všechny-stejná práva i povinnosti ve všech oblastech-sociální,trestní a pod. a tvrdě je vyžadovat a kontrolovat.

Přestat požívat slovo nepřizpůsobivý-ale přesně definovat-asociál,podvodné zneužívání dávek,nezákonné obohacování ve smyslu čerpání dávek a dotací.Ohrožování vývoje a výchovy dětí.A to pro všechny obyvatele ČR bez rozdílu ras a náboženství.

Existují i zákony které upravují vzájemné soužití a to pro všechny situace atˇuž se to týká sousedů v RD tak i v bytových domech.

Celé to má jen tři problémy: 1.V Bruselu budeme zase za rasisty 2.Budeme muset namontovat na úřadech neprůstřelná skla 3.Nikdo z našich zvolených zástupců si ani netroufne něco takového navrhnout Jak říkám bavím se....

5 0
možnosti
JR

J43a31n 52R66á15ž

19. 12. 2013 14:46

Největší pitomost,kterou jsem v posledním čase četl: "Romům je upíráno právo na vzdělaní"!

Právě proto, že u Romů je docházka dětí do školy jen právem, ne povinností s trestněprávní sankcí za porušení, se s Romů stalo v posledních dvaceti letech stádo civilizačně nezařaditelných individuí. Přestaňte už konečně hledat viníky mimo a začnete něco sami dělat něco positivního, aby nebyli Romové nejvíce opovrhovaným etnikem obývajícím Evropu, kdy každá země má panickou hrůzu, ze se toto etnikum ve větším počtu u nich usadí.

4 0
možnosti
FV

Už jste si zkusil odpovědět na otázku, proč je tolik cikánských dětí umisťováno (velmi často přímo rodiči těch dětí) do speciálních škol, kde se jim věnují individuálně, trpělivě a které těm dětem nabízí i mnohem lepší vybavení než mají běžné základní školy? Není to náhodou proto, že ty děti tu běžnou základní školu prostě nezvládají?

3 0
možnosti
Foto

K86a49r48e74l 28R56a46d98a

18. 12. 2013 21:35

Pane Kováč, z Vašeho projevu je zřejmé, že jste inteligentní a vzdělaný. Jak je to možné, když jste byl diskriminovaný ?  Pokud někdo brání děten z Vašeho etnika ve vzdělání, pak je to jen a jen přístup jejich rodičů a ještě jednou jejich rodičů. Nikdo jiný jim ve vzdělání nebrání. A stát dokonce na jejich vzdělávání vydává víc peněz než na vzdělávání dětí z majoritní společnosti. Tak si přestaňme lhát. A vyhazovat peníze na  ,,začleňování". Kdo nechce ten se prostě nezačlení.

7 0
možnosti
PP

Jste i jist, že jste četl pořádně, Kováč není ani vzdělaný a už vůbec né inteligentní.

S nedokončeným učilištěm báňským zjistili, že na kapsáře je ho škoda a dal se na mudrlanství :-/

5 0
možnosti
PK

P77a81v88e15l 49K12u91r61a41l

18. 12. 2013 20:38

Základní školství by skutečně chtělo reformovat ale naprsoto jinak.

Stát by měl plošně dávat peníze na žáka stejné bez ohledu na to jaký daný žák je.

základní školy by měli mít explicitně stanovené osnovy na každý jeden rok a žáci by z jejich splnění měli být naprosto nezávisle na škole testováni.

Pokud testem projdou tak postup, pokud ne tak bez pardonu ročník opakovat.

Pointou základní školy je garantovat že jedinec dosáhne naprostého minima nutného pro elementátní fungování v dané populaci. Skutečně nemá řešit zaměsnanost budoucí. Na to to chce školy specializované schopnostech daného jedince.

Genetická výbava jedince je 100 procentně determinujícím faktorem potenciálu daného jednotlivce. Pak přirozeně dochází taky k tomu že se absencí vhodné výchovy od narození dál (A tady se skutečně romské etnikum prakticky nesnaží) dojde prostě k tomu že potenciál není rozvíjen a v 6 letech věku už je pozdě snažit se to nějakou školou zachránit. Dítě vyžaduje intenzivní péči rodičů po celých 6 let věku kdy potřebuje cílené aktivity, mající za cíl mu vnutit pravidla společnosti, nastavit jeho mozek aby fungoval v rámci těchto pravidel a naprogramovat do něj standardy. Dělat tyto věci v první třídě základky a nebo v poslední třídě školky je pozdě. Je s tím třeba začít od prvních měsíců života.

6 0
možnosti
Foto

Stát/ zřizovatel dává na každého žáka v základu stejně, připlácí se na problémové žáky, osnovy jsou dané. Testování je dobrá věc - ale co objevného chcete zjistit? Že větší část majoritního žactva se vzdělává s pomocí rodičů a že minoritní část žactva chodí do školy proto, aby nebyl doma problém se sociálkou?

9 0
možnosti
JN

jste další hlupák co nevidí problémi ve svých řadách ...

8 0
možnosti
MK

Protože ten problém jde z vašich řad. Nedivte se, že nemohu najít něco co není. Rozumný muž hledá tam, kde je co hledat.

0 5
možnosti
TK

Zajímavé téma pane Kováči. Je však daleko složitější, než uvádíte. Znám dost cigánů, kteří pracují. Někteří, a není jich málo, jsou i čistí, a pracují jako pokladní v marketu ( denně odpovědnosat za peníze a správnost vyúčtování), řidič autobusu MHD (denní odpovědnost za spoustu lidských životů), a řada z nich opravdu poctivě pracuje ve výkopech tu pro ČEZ, tu pro SčVK. Bohužel je tady neúměrně mnoho parazitujících osob cigánského etnika. Parazitujících na státu, na majoritní většině.

Podívám-li se na jiné etnikum, které nemá také své kořeny v dolíčku pod Řípem, vidím propastný rozdíl. Mluvím o Vietnamcích. Jejich pracovní nasazení je velmi vysoké. Jejich děti patří, většinou, k premiantům třídy. Tím absolutně neomlouvám možné problémy s některými jedinci této menšiny, kteří s oblibou pěstují Marjánku. O koření nejde. Znám i několik černochů. Pracovití lidé. Doktoři, inženýři. Někteří "jen" manžeři, nebo "jen" televizní hlasatelé.

Za celou problematiku je vina jak vaše cigánská menšina, tak naše, vládou podporovaná, pozitivní diskriminace.

Znovu opakuji, toto téma je velmi složité, a bude.li se nadále řešit tím, že se neřeší, že se řešit ani nechce  a to ze strany jak většiny tak menšiny, pak skutečně může dojít k tomu, že náladu ovládnou xenofobní a rasistické myšlenky. Ty ovšem nevyřeší nic.

To že paní Řápková chce jenom dodržování základních zákonných norem a pravidel, je pro vás problém?

9 0
možnosti
MK

V podstatě s vámi souhlasím až na tu pozitivní diskriminaci. Žádná není! To jsou jen fráze. Zákony jsou stejné a platí pro všechny. Co se týče Řápkové, tak zrovna ona by měla jít příkladem a dodržovat zákonné normy a pravidla než začne kydat a obviňovat Romy paušálně, nebo hloupé zákony omlouvat tím, že Romové něco zneužívají...Pokud něco zneužívají, tak kolik jich bylo souzeno a odsouzeno?

0 7
možnosti
Foto

Pane Kováči, začněte vy, někteří romové především u sebe, starejte se o své děti věnujte se jim, dávejte je do školky, kde získají sociální a hygienické návyky (poslední předškolní ročník je zdarma), nestresujte PPP, u kterých žádáte o odklady a přeřazení do praktických škol, učte se s dětmi, komunikujte se školou. My to za vás udělat nemůžeme. RvRv

4 0
možnosti
Foto

Mimochodem - jestlipak víte, jaký nejčastější argument uvádí romští rodičové v žádosti o přijetí žáka do praktické školy? Korektně řečeno - nezvládnu školní přípravu s dítětem cca od 3. třídy (ve zkratce zásadní momenty: násobilka 6 - 10, sčítání a rozklad stovkových čísel, vyjmenovaná slova, prvouka - světové strany základní topografie, zaměstnání, roční období, státní svátky, chování ve společnosti, zdravověda, finanční gramotnost v základech atp.). Zdroj vám neprozradím - o udání a popotahování nikdo nestojí, takže vám musí stačit agentura JPP. :-P

4 0
možnosti
JK

Na základě článku navrhuji okamžitě zřídit Úřad pro prevenci zařazování Romů do speciálních škol. S ním paralelně bude pracovat Institut pro studium metodiky udržení Romů na základních školách. Na něj bude navazovat Výzkumný ústav romské psychologie a zřízena bude i Komise pro výpočet IQ Romů s ohledem na sociální podmínky.

Také by měl být stanoven koeficient přepočtu klasifikace romských žáků, navrhuji k=0.7, kterým se vynásobí reálné známky žáka, takže např. z čisté pětky vznikne

5x0.7=3.5 zaokrouhleno směrem dolů čistá trojka, což výrazně podpoří možnost dalšího studia. To by pro začátek mohlo stačit. A pochopitelně pro činnost výše zmíněných institucí vyčlenit zvláštní rozpočet.

5 0
možnosti
Foto

já bych v těch institucích navíc zaměstnal Romy

4 0
možnosti
ZS

V žádném zákonu, vyhlášce ani nařízení vlády se nepíše vůbec nic o tom, že by se Rómské děti měly přednostně zařazovat do praktických škol. Do praktické školy chodí žáci, které tam doporučí pedagogicko-psychologická poradna a souhlasí s tím jejich rodiče. Můžete tedy zpochybnit odbornou způsobilost pracovníků těchto poraden, ale hlavně byste se měl zaměřit na rodiče těchto dětí, kteří je tam posílají. Bohužel rodiče jsou také Rómové, takže v jejich případě jde asi těžko mluvit o rasové diskriminaci.

2 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2277x
Jsem občan, kterému není lhostejný současný stav.

Seznam rubrik