Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

JayVandermark

2. 6. 2011 15:21
To jsem zvědav,

protože při mé nedávné cestě z Litzmanstadtu do Warschau nebyl v celé soupravě ani jeden hajzlík. Dále by PKP měla vyřešit fronty u pokladen, neboť standardní čekací doba na Warschau Hauptbahnhof je půl hodiny. Alespň základní znalosti angličtiny a vyvarování se drzých poznámek by pokladním také neuškodily. Také by Pszoncy nemuseli tak krmit holuby - např. ve Warschau Ostbahnhof se cestující brouzdají 10 cm vrstvou holubího trusu.

0 0
možnosti
C

certik_bertik

31. 5. 2011 16:42
myslím že

to by nebylo vhodné pro ČD, protože by při realizaci nastaly takové podvody jak se zadáváním výběrových řízení tak s realizací, že by to daňové poplatníky stálo 10x tolik když si každý zaplatí bezdrátový modem od svého operátora

0 0
možnosti
JU

Nubby

31. 5. 2011 15:41
Polsko?!

Ne, dekuji!

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1969x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.