- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také ale nezapomínejte, že modernizace vozového parku v Praze a okolí proběhla nedávno, a to asi po 50ti letech... Celou tu dobu bylo jediné vozidlo, které jste tu potkal, starý pantograf, tedy žabotlam, rok výroby cca 1958-65. Od té doby vše, co bylo nové, šlo kamkoliv jinam, než do Prahy. Nové pantografy 460/560 v 80.letech? Mostecko, Ostravsko, Brno. Ony Bdmtee, na které tolik nadáváte - co by za ně na osobácích ve Středočeském kraji dali doteď... A kam šly porevoluční motoráky 842, nebo jejich nástupci 843? Hádejte...
Náhodou, žabotlam je pro cestujícího příjemnější než ty pantografy, které jsou vysokopodlažní.
By mě zajímalo jak ty kódy lidé od drah vlastně vyslovují.
Kařdé to písmeno má nějaký význam. Význam, který se vztahuje k vybavení vagónu. Když mrknete do vyhledávače, tak jistě najdete bližší informace.
No je pravda, že linka 25 z centra do kampusu moc vychytaná není. Z Kamenného vrchu jezdí poloprázdné kloubové 26tky a na trase 25ky jezdí v drtivé většině normální vozy. A musím Vám dát za pravdu, že při cestě do Prahy jsem se taky podivoval tomu, kolik tam jezdí CityElefantů a nemohlo mě nenapadnout, proč v Brně jezdí jen ty staré "panťáky".
Jestli mohu jako starousedlík poradit: do kampusu bych na Vašem místě jezdil tramvají (od nádraží č. 13 nebo z České č. 6 směr Starý Lískovec), s přestupem na zastávce Osová (tramvaj stojí pod mostem, autobusy na mostě) na kterýkoliv z trolejbusů nebo autobusů např. č. 25, 29, 50, 69. Tím si zvýšíte četnost spojů, a hlavně jezdíte proti hlavnímu proudu cestujících ráno do školy poloprázdnými tramvajemi do sídliště a odpoledne poloprázdnými tramvajemi zpět. Interval tramvají je cca 6 minut každá linka. Myslím, že je to i stejně rychlé. Z Mendlova nám. na Osovou jede tramvaj 11 minut, trolejbus ke kampusu pak cca 4 minuty. Pro srovnání, trolejbus z Mendláku č. 25 jede ke Kampusu 17 minut.
má problém se sedadly příliš blízko naproti sobě, navíc jsou docela dost úzká. Když si tam sedne někdo vysoký, tak blokne protější sedadlo. Taky by to chtělo nějaké rolety nebo závěsy- byť jde o příměstskou dopravu, tak jet v létě v horku třeba z Tišnova do Brna na více prosvětlené straně není to pravé. Jinak nejezdím vlakem tak často, abych na nich našel nějaké další věci, co by se mi nelíbily.
je poměrně dost velký rozdíl stejnosměrná a střídavá verze
No on tam bude dokonce jeden renovovaný vůz :) Bezva :)
Nepraktické uspořádání sedadel v podvozkových článcích této šaliny jde na vrub zadavatele, tedy města. Pro výrobce by nebyl problém sedadla uspořádat stejně jako v kratší 3-článkové sestře 03T (Anitře).
Aneb, co si zákazník objedná, to taky dostane.
autor ještě neviděl, jaké špinavé vraky posílají ČD na rychlíky z Plzně do Chebu...
V Brně to máte aspoň čisté a i technický stav máte neporovnatelný!
je to tím, že brňáci jsou v očích pražanů méněcenná skupina negramotných křováků
a odkdy obyvatel Prahy ovlivňuje vozový park v okolí Brna?