Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

ToXiC

20. 8. 2010 11:29
seznam poradců?

Mě by spíš zajímalo, proč nikde nemůžu najít seznam bankovních poradců a kontakty na ně. Hlavně, že mi někdo uplně cizí volal, že mi vyprší platnost bankovních karet a že se mi můj bankovní poradce ozve další týden a nabízel, kraviny jako potištění karty. Ještě se mi nikdo neozval. Asi sem někam založil vizitku a nemůžu se na netu dohrabat k nějakýmu kontatku na mého bankovního poradce.

Nevíte někdo jestli něco takového, jako je seznam poradců, existuje? Řekl bych, že je to celkem zásadní věc a nechápu, že tohle není vůbec na stránkách KB.

Ke článku: V práci mě taky řeknou běžně pane Tomáši. Je to pro mě příjemnější i když se neznáme vůbec. Je to asi na tom člověku jak si to vezme k srdci.

Taky nechápu proč neexistuje třeba v internetovým bankovnictví tlačítko na prodloužení platnosti bankovních karet nebo o zaslaní nových. Nevim proč kvůli tomu musim lést do banky. Jestli potřebujou něco nutně důležitýho podepsat nebo fakt nevim. Mě to přijde zbytečný.

0 0
možnosti
MH

miropiro

11. 5. 2010 14:32
Tykání

Omlouvám se všem, že to nelze přečíst. Podívejte se prosím na odkaz znovu, teď je fotodokumentace ve větším rozlišení a tykání je naznačeno.

0 0
možnosti
A

attack

16. 7. 2010 16:54
Re: Tykání

No tak nevim, co je horší jestli to že Vám někdo tykal a nebo to, že o tom vůbec píšete:-)). Vyjádřil bycho to jednoduše. No tak Vám někdo tykal. Dopis vemu, ne/přečtu a pak ho vyhodim. I když teda ve Vašem případě se s ním můžete nechat i vyfotit:-)). A ještě bych dodal, ne každé je tak bezchybný jako vy, takže nemyslím si, že Vás ta bankovní úřednice chtěla poškodit. Co když tam byla nová a zaučovala se? a co když jste ji v moment otevření neposkytnul všechny potřebné informace to se pak špatně a těžko něco pro klienta dělá.

0 0
možnosti
W

Wolf778

11. 5. 2010 13:05
Velké banky nebrat

s tím by se jistě dalo souhlasit, ale tykání vypadá opravdu drobátko jinak. Oslovení "Ahoj Miroslave" je sice značně neformální, ale žádné tykání nenásleduje, i když by to člověk po takovém startu asi očekával.

 

Mimochodem, jak vypadají "nižší sazby za posílání EUR do zahraničí" v podání KB? U Fio to stojí 2 EURa.

0 0
možnosti
MH

miropiro

11. 5. 2010 15:36
Re: Velké banky nebrat

Aktualizoval jsem odkaz, nyní je to jasně vidět.

0 0
možnosti
KR

Kocourkovský radní

11. 5. 2010 13:04
Ach jo!

Mladej je prostě "ředitel zeměkoule" ;-D Taky jsem si nějak nevšiml, že by mu banka v onom dopise tykala...No, typickej náfuka, nyní  čerstvě na prestižní brněnské "zemědělce", třeba to časem přejde.

Ovšem to, že KB je banda trotlů (podobně jako i Erste Čechiše Špárkasse) je holý fakt...

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

11. 5. 2010 13:02
no asi jde o jednotlivce

já mám účet u KB a jsem spokojen se svým bankéřem. Jen mě štve že ukončili dohodu s Amex :-/ Mimochodem s bankéřem se domlouvá kůli tomu aby ti zajistil třebas místo na parkování ;-D  

0 0
možnosti
PH

petrph

11. 5. 2010 12:58
netykají

on ten dopis je docela čitelný, na začátku je sice "Ahoj Miroslave",ale pak se pokračuje "vzhledem k tomu že jsme od Vás neobdrželi ...v případě že nabídky nevyužijete..... atd...

A taky, nepíše to banka, ale přímo Vaše osobní bankovní poradkyně. Čili, zase záleží na tom jak jste od sebe věkově daleko, jak Vás vnímá, jestli jako študáka,  jestli chce ten obchodní vztah ve kterém Vám pomáhá udržet na studené formální formě, nebo ho trochu "spřátelit"... Asi si představte až budete někde pracovat , a budou Vás spolupracovnící všichni oslovovat "pane Hruško". někomu povolíte tykání , ale i u těch ostatních časem přejdete na oslovení křestními  jmény.

Jinak, já mám bankovní poradkyni taky, a vzhledem k tomu že přes ní jdou všechny moje finanční transakce, potvrzení, osobní i rodinné údaje, takže toho o mě ví skoro víc než kdo jinej, takže by na to familiární oslovení křestním jménem měla skoro právo, i když to samozřejmě nedělá...

0 0
možnosti
MH

miropiro

11. 5. 2010 14:34
Re: netykají

Upozorňuji, že moje poradkyně ten dopis nepsala!!! To se prý posílá automaticky!!!

0 0
možnosti
ZH

běžný ovčan

11. 5. 2010 12:43
...

 KB jsem taky zrušil, kromě klasických poplatků, které mi vadí tak nějak z principu, jsem nemohl rozchodit jednání těch úřednic, rači jsem si zřídil internetovou banku a zatím jsem spokojený, ještě když jsem rušil účet a ptal jsem se, co znamená variabilní a konstantní symbol, že nechápu, co to znamená a co tam mám dát, tak na mě paní dost hnusně štěkala no to musíte vědět vy sám, co tam napsat, jak já to mám vědět? tak to jsem byl fakt rád, že tam jsem naposled

0 0
možnosti
PH

petrph

11. 5. 2010 13:11
Re: ...

Bohužel, s tím variabilním symbolem měla v podstatě pravdu, bance do toho skutečně nic není. Je to údaj domluvený mezi Vámi a příjemcem platby. Jestli ty peníze posílte třeba babičce tak je to úplně fuk, ale jestli to posíláte nějakému podniku, tak podnik právě podle toho variabilního číslo pozná, že to je ta určená platba od Vás. Podle čísla účtu nebo jména odesílatele se to pak dohledává jen těžko a spíš až když se řeší proč jste to nezaplatil.

S tím konstatntím symbolem je to podobné, on už se totiž pár let zadávat nemusí,ale některé instituce ho vyžadují (např. stát při placení daní, pojistného a podobně). A některé počítačové systémy, v době přechodu vyžadovaly aby se zadalo cokoliv, jen aby nehlásily chybu...Čili.... těžko radit.....dokonce mám dojem že bankovní úřednící mají zakázáno v tomhle radit protože jinak by banka mohla být odpovědna za případnou škodu...

0 0
možnosti
PC

cerveny

11. 5. 2010 12:26
ten dopis?

muzete nafotit ten dopis kde vam tykaji? soucasna fotka je od zacatku do konce vykani

0 0
možnosti
MH

miropiro

11. 5. 2010 12:32
Re: ten dopis?

Provedu, každopádně snad na začátku vidíte, že je oslovení "Ahoj Miroslave".

0 0
možnosti