- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Popisované je bolest téměř všech státních a obecních dopravních služeb. Prostě zaleží na tom kdo ty ptákoviny vymýšlí. Většinou to má na starosti někdo z marketingu. Navrhne nový produkt (nutně se to musí nazývat produkt) a na staré akce už nemyslí nejen co do názvu, ale i dopadu na zákazníky. Další specialitkou jsou "návody na použití", kdy se jednou poučení bije s jiným, nebo je psán jazykem srozumitelným jen lidem z branže.
Souhlasím, připomíná mi to novinové články uprostřed okurkové sezóny. Prostě je nutné o něčem psát (lhostejno o čem), hlavně že se vyplní prázdný prostor v aktuálním vydání... Škoda ztracených 5 minut, věnovaných přečtení této "úvahy"... :-(
(pardon, mělo být pod komentářem pana Lietavce)
..nene..to je o českých drahách...a je to výstižnější než se na první pohled může zdát....