Děkujeme za pochopení.
alex2111
zákaz
Pokladní mají zakázáno jízdné aktivně dělit. Děje se tak pouze na přímý požadavek zákazníka.
Gróf
Myslím, že tak je to v pořádku.
Nejinak je to na železnici v jiných zemích, např. v Itálii, Francii a pod. Nejinak je to také v letecké dopravě. Kdo se chce dopravit levně, musí prostě trochu přemýšlet. Mimochodem, míchal jste hrušky s jablky. In kartu mají stálí zákazníci, kteří si ji předplatili. Také existují promo slevy, např. promo tarif mezi Ostravou a Prahou. Tarifem mezi velkými městy s cílem vytvořit silný proud cestujících v některých relacích, je tarif Sporotiket. V jednotlivých krajích existují integrované dopravní systémy, dotované krajskými úřady, jejich jízdenky jsou levnější. A pak také pak existuje běžné jízdné. Cestující si tedy sám musí říci, který tarif požaduje. Tak, jako si vybírá zboží z široké nabídky v obchodě.
miropiro
Re: Myslím, že tak je to v pořádku.
Je asi jasné, že hlavním cílem SporoTiketu není to, aby jej využívali lidé pro cestu na letiště, problém je ovšem v tom, že nabídka Vlak+Letiště je dost drahá - místo ní lze kombinací dosáhnout nižší ceny, ale ČD tuto kombinaci nechtějí aktivně nabízet - což je škoda, lidi ta cena může odradit.
pedr64
možná to nění záměr
ČD nastavili tak košatý a tedy i nepřehledný systém tarifů a slev, že se v něm asi ani samy neorientují
J.K.S
Pokladní
Vlakem jezdím často, protože nemám řidičák a už si ho pořizovat nemíním. V Ostravě je to s jízdenkami v pohodě. U pokladny mi vždycky poradí nejlevnější variantu pro danou cestu. Zeptají se, kdy se budu vracet a když na ně nezavrčím jako někteří jiní cestující, tak mi doporučí vhodný typ slevy. Takže někdy je to na In-kartu, jindy jiná sleva. Teď třeba syn jezdí dva týdny všemi vlaky kromě Pendolina za tisícovku. Reklamu tomu ale fakt nedělají. Asi je tahle akce dobrá jen jako alibi, když jim někdo říká, že jsou drazí.
- Počet článků 326
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1971x