Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

alex2111

18. 7. 2012 11:05
zákaz

Pokladní mají zakázáno jízdné aktivně dělit. Děje se tak pouze na přímý požadavek zákazníka.

0 0
možnosti
ŠF

Gróf

18. 7. 2012 8:38
Myslím, že tak je to v pořádku.

Nejinak je to na železnici v jiných zemích, např. v Itálii, Francii a pod. Nejinak je to také v letecké dopravě. Kdo se chce dopravit levně, musí prostě trochu přemýšlet. Mimochodem, míchal jste hrušky s jablky. In kartu mají stálí zákazníci, kteří si ji předplatili. Také existují promo slevy, např. promo tarif mezi Ostravou a Prahou. Tarifem mezi velkými městy s cílem vytvořit silný proud cestujících v některých relacích, je tarif Sporotiket. V jednotlivých krajích existují integrované dopravní systémy, dotované krajskými úřady, jejich jízdenky jsou levnější. A pak také pak existuje běžné jízdné. Cestující si tedy sám musí říci, který tarif požaduje. Tak, jako si vybírá zboží z široké nabídky v obchodě.

0 0
možnosti
MH

miropiro

18. 7. 2012 11:45
Re: Myslím, že tak je to v pořádku.

Je asi jasné, že hlavním cílem SporoTiketu není to, aby jej využívali lidé pro cestu na letiště, problém je ovšem v tom, že nabídka Vlak+Letiště je dost drahá - místo ní lze kombinací dosáhnout nižší ceny, ale ČD tuto kombinaci nechtějí aktivně nabízet - což je škoda, lidi ta cena může odradit.

0 0
možnosti
JD

pedr64

18. 7. 2012 8:20
možná to nění záměr

ČD nastavili tak košatý a tedy i nepřehledný systém tarifů a slev, že se v něm asi ani samy neorientují

1 1
možnosti
JK

J.K.S

18. 7. 2012 7:56
Pokladní

Vlakem jezdím často, protože nemám řidičák a už si ho pořizovat nemíním. V Ostravě je to s jízdenkami v pohodě. U pokladny mi vždycky poradí nejlevnější variantu pro danou cestu. Zeptají se, kdy se budu vracet a když na ně nezavrčím jako někteří jiní cestující, tak mi doporučí vhodný typ slevy. Takže někdy je to na In-kartu, jindy jiná sleva. Teď třeba syn jezdí dva týdny všemi vlaky kromě Pendolina za tisícovku. Reklamu tomu ale fakt nedělají. Asi je tahle akce dobrá jen jako alibi, když jim někdo říká, že jsou drazí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.