Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

strejcekms

21. 8. 2012 14:43
jééé

Ježiš nechte tu Třebovou bejt, tam je prostě hloupost stavět, už teď má Třebová jedno z nejlepších spojení po dráze. Spíš bych se zaměřil na jiná velká města, která mají katastrofální spojení a né furt Třebovou, to je zas vodrhovačka..

0 0
možnosti
T

Theben

15. 8. 2012 21:59
!

Kedysi bola železničná stanica Česká Třebová miestom kde sa prepájali lokomotívy, keďže na trati od Brna do Českej Třebovej nebola elektrifikácia. Priamo na nástupištiach tam bola veľmi dobrá pitná voda, nástupištia boli plné cestujúcich, taktiež tam boli aj dobré reštauračné zariadenia. Bol to jednoducho veľký významný železničný uzol! Nikoho nezaujímalo vtedy koľko má Česká Třebová obyvateľov! Bolo mi cťou v tejto železničnej stanici prežiť jeden neduh, vlastnou vinou a vďaka železničiarom železničnej stanice Česká Třebová a Svitavy sa pre mňa všetko skončilo veľmi dobre. Prišlo mi to na myseľ pri čítaní tohoto príspevku. Vzhľadom na jazyk, akým tu píšem mi už neprináleží riešiť zastavovanie jednotlivých vlakov v zmienených železničných staniciach, priklonil by som sa však k názoru autora článku že ak by boli obsluhované všetky železničné stanice ako kedysi(Kolín, Pardubice, Česká Třebová) určite by sa svet nezrútil. Chcieť je však veľký pán ale nechcieť ešte väčší ... Ľudia chcú ...

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

14. 8. 2012 12:47
Nepřijde mi to divné...

"Že je to trochu divné, proč jednou má rychlé spojení s Brnem Kolín, podruhé Česká Třebová?" Proč by to mělo být divné? Naopak mi to přijde lepší, než kdyby měl rychlé spojení jenom Kolín nebo jenom Č. Třebová.

0 0
možnosti
MH

miropiro

14. 8. 2012 23:37
Re: Nepřijde mi to divné...

Narážím na to, že by klidně mohlo být rychlé spojení co hodinu a ne co dvě hodiny.

0 0
možnosti
R

roman37e

14. 8. 2012 6:21
V České Třebové

má každý režijku ČD. Je tedy logické že jiní dopravci o toto městečko (16.000 obyvatel) zájem nemají. Jízdenky nejsou společné, takže je nereálné aby přijel cestující od Brna s ČD a přestoupil v ČT na RegioJet. Kromě ČT je ještě Ústí nad Orlicí, nebo Zábřeh na Moravě. Zkrátka všechny vlaky nemůžou zastavovat všude.

Kartičku Billa používám jen na slevy na konkrétní výrobky. (červená cenovka pod černou pro ostatní zákazníky) Ale není to moc časté. Dřív se za body dalo něco pěkného získat, dneska už jen nějaký blbosti. Navíc člověk těch bodů potřebuje hodně a ty se časem někam ztrácejí. Nevím jestli z toho prodavačka něco má, spíš zákaznice před vámi byla její známá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.