Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P76e42t61r 57J26i65l56e57k

26. 12. 2012 2:30

pěkné a propracované nápady, mám potřebu je okomentovat :). ten "přestupní uzel", který chcete vytvořit v komárově, je už teď na úzké a provázanost s ostatními spoji je lepší, než v komárově. v současné chvíli dojedu rovnou na úzkou a na nádraží jsem za 5 minut. kočárky/staří lidé můžou přestupovat na šalinu, která je doveze na nádraží už dnes na zastávkách svatopetrská/zvonařka. navíc ty 12 jezdí ve špičce přeplněné už teď, po novém roce mají jezdit častěji (jako náhrada za 9 do centra a 13 z centra) a kdyby s nimi měli jezdit i lidé, kteří by v komárově vystoupili z 40/63 (59), které by tam končily, tak by musely být intervaly dvanáctek v ranní špičce asi dvouminutové, aby to zvládly :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1967x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.