- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to docela zvláštní sledovat, jak je někdo nadšený z Bruselem fanaticky vnucované elektromobility, která ve svém důsledku zatěžuje planetu emisemi CO2 více než klasické automobily.
Výrobně mnohem emisně škodlivější elektromobil musí ujet cca 120 tisíc kilometrů než se jeho vyšší uhlíková stopa srovná s klasickým automobilem.
Jak dlouho trvá než průměrný řidič ujede 120 tis. km a za jak dlouho poklesne kapacita současně vyráběných baterií pod úroveň, aby se věřící elektromobilista nebál v zimě odjet kousek dál od svého a bydliště a třeba si i v autě i zatopit?
Každý zapálený a slepě věřící elektromobilista vlastně po dlouhou dobu škodí planetě víc než ten zlý majitel naftového, nebo benzínového automobilu.
Bezmezná víra je pro věřícího jednotlivce asi krásná věc, ale neměla by škodit ostatním.
Konference, srazy, předváděčky, ukázkové stavby elektráren na zelené louce, kulaté stoly na magistrátech, akce směřující k čistějšímu provozu dopravních podniků, komunitní energetika, založení Tesla klubu ...
Zdroj: https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=774380
Sbohem zelené louky
A k čemu louka je? Pasou se na ní krávy a pak vypouštějí metan!
na připojení nouzového proudu po tornádu stačí naftový agregát a ani nemusí stát milion
Samozřejmě že ano.
Ale.
spalovací elektrocentrálu fakt nechcete mít pořád puštěnou vedle baráku.
Smrdí to, řve to. A po několika hodinách musíte dolévat benzín, nebo naftu.
A na výkon 3,5 kW už to zas tak levný není, jak si myslíte. Ty elektrocentrály z bauhazu za 1500,- dají sotva kilowatu.
Tohle vydrží klidně i 14 dní! Nesmrdí to, neřve, nevibruje.
Je velká škoda, že to současné elektromobily už dávno nemají.
Ještě by bylo dobrý, kdyby to měl Ioniq jako samostatnou zásuvku vedle té nabíjecí, aby se tam nemusel strkat ten hrozný "baznecht" co čouhá ven z nabíjecího portu.
Pěkně to má vyyšlený eletromobil Sion z Německa, ale ten se ještě neprodává.