- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě v Norsku kdysi zaujalo, jak podél silnic prodávali jahody. Několikrát se stalo, že prodavač nebyl přítomen, ale jahody i s pokladnou na stolku zůstaly, s uvedenou cenou. Zřejmě to fungovalo jako samoobsluha se samoobslužnou pokladnou, bez dozoru. Bylo by zajímavé to stejné zkusit v Česku...
Jen na okraj, asi tam bude spíše napsáno Super -charger (nabíječka) než -changer (měnič). Přicházím s tímhle oborem často do styku
Díky za upozornění – už jsem to opravil. Nějak mi to poslední dobou začíná splývat (to charger a changer).
Ono je to obecně stejné, mám plynové auto a na místech vyhrazených pro auta LPG/CNG stojí diesely běžně, stejně tak občas zaparkují tak, aby se nedal plyn čerpat ( máme auta LPG i CNG). Neúcta lidí mezi sebou je u nás na východě o dost vyšší než na západě :-(, tam nemáme ani problém s parkováním. Alternativní pohon je pro mnoho lidí takový rudý hadr :-(
Hulváti jsou všude. Onehdá jeden Němec s drahým autem se po zaplacení vracel k tankovacímu stojanu. Pak se rozmyslel a odešel zpět na záchod kde si dal načas - a za ním čekající fronta aut. Přitom stačilo popojet 20 metrů na odstavnou plochu. Byl jsem hned za ním, ještě se divil když jsem mu nadával.
S tím parkováním souhlasím, je to tam výrazně lepší.
Dík Vlku, gdPRD na Moravě je taky dobrý.
Vzhledem k tomu, že elektrifikovaných Norů je mnohem více, jsou už asi vycepováni se o svá místa u nabíječek poprat. Vsadím se, že v Norsku je to s místem na parkování stejně zlé, jako kdekoli jinde, čili ropák, který nemá kde zaparkovat určitě místem u nabíječky nepohrdne.
Když je špatně nebo chybí svislé značení, značka neplatí.
A kdo posoudí, že je to špatné značení?
Této diskuzi s PČR se snažím vždy raději vyhnout.