- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dokud budu muset přemýšlet, zda je na zamýšlené, či náhodně zvolené trase dostatek nabíječek, nebude mě elmobil zajímat.
Vítám vás pane Matuško!
Informoval jsem se na tu vaši oblast a je to opravdu bídné. Snad se něco bude dít až po volbách, nebo v roce 2019.
Předpokládám, že dříve než nějakého „distributora“, budete mít rychlonabíječku od trojlístku Lídl, Penny, Kaufland ( zde konkurence funguje).
Mrzí mne, že pro vás nemám dobré zprávy, budete muset jezdit ještě nějakou dobu spalovákem.
Tak výškový profil trasy, kterou jedu v autě mě zatím zajímal jen když jsem jel na
Großglockner Hochalpenstraße.
.
To bude asi tím, že každý máme jiné zájmy pane Munzare
kdyz nechci radit a mackat spojku koupim si automat
Dal me zarazi rychlonabijeni a 90-95%. Vetsinou se vsude uvadi ze pri rychlonabijeni do dobije aku z duvodu ochrany pouze na 80-85% a ze caste rychlonabijeni zkracuje zivotnost aku.
Přemýšlel jsem o tom, ale u automatu mi při mých nájezdech nevycházelo TCO pod pět korun na kilometr. (Měl jsem sice v hledáčku šikovně ojetou Legacy kombi v LPG – ale automechanik mi to rozmluvil).
Ekologičnost elektromobilů je pouze iluzorní. Jedná se jen o vymejvání vočí, nic jiného to není.
Zdravím pane Hermánku,
asi každý z nás vycházíme z jiných údajů.
Já plánuji nejpozději 2020 e-mobil, zřejmě ale hybrid-plug in (Jezdím rád SUV)