- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
moja skúsenosť zo soboty - ráno bola hmla, mžilo, na cestách prázdno až tak, že po okreske sa dalo jazdiť mimo dediny aj 110. neskoro popoludní sa cesty naplnili a už ani s "malým" elektromobilom (doporučená max 80) by som nebol brzdou, ale lepičom. a už nabehi aj súťažiaci kamaráti z horných dolných, ktorí sa predbiehali, šťastie bolo, že nenboli traja (ten tretí sa nevyhne protiidúcemu autu ako naorave nedávno).
Kdybyste občas místo auta zkusil motorku, netrvalo by Vám dlouho zjištění, že mezi motorkáři a automobilisty je poměr - blbců vůči těm normálním .. úplně stejný.
Jenomze tech motorkaru je mnohem mene.
No a o tom to právě je – že je to pouze pocit.
Budu se cítit bezpečněji => budu jezdit rychleji tedy i nebezpečněji – pro sebe, ale hlavně pro druhé.
Jen jestli jste se neunáhlil s tím uklidněním po zjištění normality v rámci tuzemské populace. Já mám totiž značné obavy, že být zde normální znamená spíše nenormálnost v rámci normálnosti jiných normálně normálních lokalit.
Pravdu díte v tom, že samo auto nečiní obecnou bezpečnost provozu, činitelem je hlavně řidič, což je nejvíce v roce znát v období dušičkovém.
Omluvte, prosím, staré řidiče. Většinou jezdíme, jen když musíme.
Vsichni jezdime, jen kdyz musime. A take se snazime dodrzovat dopravni predpisy. Ja na starsi ridice neutocim, neblikam, netroubim. Ale obcas musim zatnout zuby a v duchu si zanadavat, ze se malem stala dopravni nehoda.
Tak už jsem měl asi pět telefonátů od kolegů, že by si taky vyplnili - chtějí vědět, jestli by jim SUV zlepšilo život. Tak ať nemusíte volat .
Tak ja mam velmi spatne zkusenost naopak s ridici / ridickami malych vozu. Napr. fiat punto si tady porizuji kvuli jeho cene a velikosti zejmena velmi nezkusene ridicky. Nebo ford fusion zase senioři, často i v klobouku. A to jsou pro me ti nevyzpytatelni, kteri se na silnici chovaji nestandardne. Protoze jsou opatrni, tak jezdi pomalu, brzdi na rovinkach, neumi jezdit po kruhaci. Je pravda, ze ridici tech obrovskych SUV jezdi rychle, casto parkuji na nedovolenych mistech, citi se nadrazene. Ale z hlediska bezpecnosti me moc neohrozuji. A to jezdim denne prumerne 100-150km.
Je zajímavé, že problém s lepením aut na záď má jen někdo.
Ti ostatní prostě umožní předjet nebo přestanou blokovat cestu.
Jak mám umožnit předjet když mám na tachometru 100, vedle sebe plnou čáru a za sebou nalepené auto? Mám se vznést do vzduchu? Blokuji cestu ?
Dobrý den, výborný text. Dalšími humornou skupinou jezdců jsou také okšiltovaní "páni silnic" s čerstvými papíry jedoucí kouřícím a prorezlým vrakem na 4 kolech se silným hlučným motorem s dvanáctilitrovou spotřebou. No a samostatnou kapitolou jsou motorkáři nerespektující na silnici nic a nikoho jen sebe. Teď už jich v podzimních plískanicích naštěstí znatelně ubylo
Dodávám - okšiltovaní s kšiltem dozadu nebo do strany. To je hodně rozšířené poznávací znamení netrpělivých řidičů a "králů silnic".