Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J62o25s63e87f 13Š83o16l84t52e27s
Hm, tohle ale není článek o Tesle, ale o vaší vnučce, jak bojuje s rozhraním auta.
J21a40n 55Z41í65m62a
Ty nelogické kliky a tlačítka tam budou pro zabavení nového majitele, to aby si nevšímal těch podstatných věcí. Těch které elektromobil zatím dlouho umět nebude - třeba za 2 minuty natankovat. Hezký článek. Díky za něj.
Zdravím Matyášovy.
M14i63r72e96k 10M58a85t92y16á86š
Zdravíme pana Zímu!
Kliky jsou divné, ale ještě jsem je nezkoušel. Půjdu se podívat na Ampér do Brna. Prý tam bude vystavená. Třeba si budu moci vyzkoušet jak to funguje v reálu a pak uvidím.
Nicméně je jasné, že je to takhle konstruováno s ohledem na aerodynamiku.
Stačí se podívat jak dopadá v CX Testa X s ostatní konkurencí a je hned jasné, že to nedělají špatně. ̈
Vše se odrazí hlavně na spotřebě
Píší o tom například i zde:

J84i50ř23í 94K26i53n32d66l
Norové používají elektroauta jenom pro jízdu ve městě. V každém elektroautě je 300 až 500 kg baterií. Jak často elktromobil jezdí a za jakého počasí, klesá výkon elektrobaterií. Takže po určité době se musí vyměnit. Kolik celá sada baterií stojí nevím. Z baterií se dá recyklovat kolem 20 procent. Pro baterie je třeba lithium a to se musí někde vytěžit a ekologicky zatížit místo těžby. Čím více bude stoupat počet elktromobilů, tím více bude stoupat potřeba elektrického proudu. Obnovitelné zdroje to nenahradí. Když nesvítí slunce a nefouká vítr tak není. Takže jí bude málo a tak cena bude stoupat.
M41i32r47e90k 59M79a80t88y15á28š
Moc otázek. Příště prosím jen jednu, ať to netříštíme - zodpovím tedy pouze na tu první.
Jezdil jsem elektromobilem po Norsku a mám jinou zkušenost.
Jestliže chcete vědět jak to v Norsku funguje s elektromobilitou, tak se koukněte sem:
https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=6743...
Budete to tak mít z první ruky
L83u26m10í80r 96V61i59t34h40a
Je zajímavé, co všechno lze připsat Tesle, potažmo elektromobilu k dobru. Třeba to, že když jedete rychlostí cca 60 mil za hodinu, dojedete k cíli za stejně minut, kolik vám zbývá mil. To je skutečná rarita, to žádné jiné auto než Tesla neumí :-)
A ty kliky? Stejný princip používala Škoda třeba u modelu Sedan (https://www.garaz.cz/clanek/skoda-1200-1201-elegan...) už na přelomu 40. a 50. let minulého století.
M86i16r36e65k 33M10a24t22y53á12š
Článek(y) jsou spíš o elektromobilitě v USA. Asi nás všechny mrzí, že se v USA nedá půjčit nějaký elektromobil od Škodovky - no ale taková je už doba. Tak to berme tak jak to je .

J34a36r67o18m88í10r 42V25e22g13r
Eliška sice jezdila Teslou Model S, ale ne tak dlouho, aby poznala, že naprostá většina toho, co objevila u Tesly Model 3 už je u staršího modelu také. Velmi zásadní rozdíl je v konstrukci klik. Výrobce se poučil a udělal kliky stejně elegantně aerodinamicky tiché, ale vyloučil slabá místa, kdy provedení u Modelu S způsobovalo občas problémy. Já bych to ohodnotil, že to je nejporuchovější část u Modelu S.
S opravou si však dovedu poradit.
- Počet článků 94
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1171x
Na služebních cestách najeto přes 300.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz