Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Já, Claudius

15. 5. 2011 11:19
Člověka maně napadne

co kdyby ten vlak kousek couvnul?

0 0
možnosti
PZZ

Petr ze Zlína

15. 5. 2011 12:20
Re: Člověka maně napadne

Zkuste couvat s vlakem o 20 vagonech do nejbližší stanice, když nevíte, do čeho vjedete za první zatáčkou. A onen kousek je v Rusku sakra dlouhý. Ale je fakt, že

nikoho z nás v té chvíli podobný dotaz nenapadl. Možná byla trať poškozená, že

tuto variantu posoudili a zavrhli...nicméně, byl by to docela dobrý námět na dobrodružný film,že?R^

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

15. 5. 2011 11:08
široký rozchod - větší pohodlí?

no nemyslím si, že by rozdíl 1520-1435, tedy pouhých 85 mm = 8,5 cm měl až tak velký vliv na pohodlí v ruských vlacích, vagony určitě širší nejsou oproti těm našim, to by jinak nejezdily mezistátně i na normálněrozchodných drahách a tak malý rozdíl se podle mýho neprojeví ani na intenzitě houpání vagonu...

něco jiného je to u úzkorozchodných tratí, obzvláště jsou-li pod 1000 mm (jindřichohradecká úzkorozchodka), tam je houpání vagonu docela výrazné, a mohu-li srovnat 1000 mm tramvaj mezi LBC a JBC s tramvají 1435 mm, pak si troufám tvrdit, že v té úzkorozchodné to trochu víc hází, než v té normální, inu 43,5 cm už musí být někde na stabilitě vozu znát, i když spojení mezi podvozkem a vozem je u obou typů tramvají stejné, takže za houpání na té libereckojablonecké trati můžou spíš nerovné koleje, přeci jen velká rekonstrukce tratě byla už dávno

0 0
možnosti