Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Tak to tedy gratuluju. Všichni cizinci, co jsou zvyklí na normální a mezinárodně platné logické řešení kruhového objezdu - budou v Čechách nadšení.

Takže nejen sledovat, kdo má přednost, ale také jakou má přijíždějící auto značku, aby do vás nenabořilo.

2 0
možnosti
JS

Promiňte, ale jakoukoliv úpravu, která ruší absolutní přednost vozidel jedoucích na kruhovém objezdu považuji za debilitu. Nedovedu rozlišit kdo má na změně zájem. V úvahu připadají výrobci značek, autoopravny, osobně si myslím, že to bude nějaká VIP, které vadí, že při výjezdu ze svého hradu musí dát přednost těm nýmandům na objezdu.

3 0
možnosti
ZH

Říkám to pořád, všechny právníky z ministerstev naházet do Vltavy. Každej sedlák ví, že když budou mít přednost auta zprava, že se ucpe kruhák. Na co máme celej tu slavnou komis v Bruselu, když vymejšlej pitomosti, ale nejsoiu schopný například sjednotit takovou základní věc, jakou je logická přednost aut na kruháku.Pak nebudou třeba žádný značky a kyž to spočítáte za celou Evropu, tak to bude ušetřenej balík peněz.8-o

2 0
možnosti
IS

Logická je dávat přednost autům na kruhovém objezdu. V opačném případě se při silném provozu snáze ucpe kruhový objezd než komunikace na kruhový objezd napojené.Rv

1 0
možnosti
RT

Auta na kruhovém objezdu by měla automaticky mít přednost, takto se jen nesmyslně pracuje na vyhláškách, které vše zkomplikují.

1 0
možnosti
VP

Automatická přednost vozidlům jedoucím po kruhovém objezdu. Jaký by pak měly "kruháče" jinak smysl?

2 0
možnosti
JB

J96a95n 52B63u23r61i20a28n

23. 3. 2016 14:06

Tak v jednom odstavci napíšete, že je to nafouknutá bublina a v dalším odstavci, že se situace změnila zásadně, protože když nebude kruháč na vjezdu označen značkou "dej přednost" , tak platí pravidlo pravé ruky a vjíždějící má tedy přednost před autem na kruháči.

Podle mého je to pěkný paskvil a právní průšvih, protože řidič na kruháči nemá šanci zjistit, dle čeho se řídí další přijíždějící auto.

Nejste vy z té Babišovi strany? Mluvíte podobně, jako Váš jmenovec.

5 0
možnosti
JS

J97a30n 49S98ý34k59o86r73a

23. 3. 2016 14:18

Správně!!! Na kruhovém objezdu musí být v takovém případě před každým vjezdem výstražná dopravní značka A03. To samozřejmě způsobí obrovské úspory při instalaci dopravního značení.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pro mne je zase podstatnéněco jiného. Jestliže se odpovědné a mnohdy vládní orgány nedokáží dohodnout nasmysluplnosti tak jednoduchého pravidla jako přednost na kruhovém objezdu, jedobré doufat, že jsou schopni pochopit a regulovat i věci složitější?

4 0
možnosti
VP

Nejsou.

Koneckonců proto do parlamentu ani většina z nich nešla.

0 0
možnosti
RC

Dle meho nazoru by naopak bylo vhodne udelat automatickou prednost tech na objezdu bez ohledu na znacku dej prednost. Vozidlo krouzici po objezdu se totiz fakticky ridi znackou, kterou nevidi. Jeho chovani zalezi na tom, zda na prislusne prijezdove silnici je znacka Dej prednost (a z te vidi pouze obrys). Jinak by totiz na kruhaci musela byt znacka hlavni silnice. Navic nelze spolehat, ze kdyz na mem vjezdu znacka byla, ze bude na vsech. Muze tam chybet z jakehokoliv duvodu.

2 0
možnosti
PV

P22a85v46e91l 24V30é14b96r

23. 3. 2016 13:57

Zásadní nedostatek vidím v tom, že řidič již jedoucí po kruhovém objezdu není informován které pravidlo pro něj platí, protože přednost je upravována značkou, nebo její nepřítomností, na niž nemá výhled. Neví tedy do čeho jede.

Podle mě by bylo nejrozumnější, aby auta na kruhovém objezdu prostě měla automaticky přednost, aby kruhový objezd byl "tou nejhlavnější silnicí". Stejně jinak ztrácí kruhový objezd smysl (jakože mnohdy nemá) a lépe by posloužila prostá křižovatka.

6 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 525x
Poslanec Parlamentu České republiky; Člen výboru pro životní prostředí; Člen podvýboru pro financování péče o životní prostředí; Člen podvýboru pro myslivost, rybářství, včelařství, zahrádkářství a chovatelství; Člen hnutí ANO 2011.

Seznam rubrik