- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zábavné je, že o nádraží budou rozhodovat lidé, kteří ho využívají nejméně - jen o víkendech. Nikdo se neptá stovek lidí, kteří do Brna dojíždí denně za prací, do nemocnic a na nákupy, neptá se jich, jak jim nádraží blízko centra vyhovuje nebo nevyhovuje. Každopádně je škoda, že již v roce 1994 se nádraží neřešilo ku prospěchu všech. Bude se to těžko dohánět. I bez dotací EU. Neboť dotace jsou peníze, které někdo do Bruselu musel poslat a my je tam nepošlem a za ně postavíme nádraží. Jak prosté. Byli jsme před EU, budeme i po ní.
Též doufám, že ekoteroristé a maniaci po volbách půjdou na smetiště politických dějin a zdravý rozum konečně vyhraje. Více viz:
Nejlepší bude referendum bojkotovat.Nebude 35% účast, referendum bude neplatné.Vždyť je jedno,jestli je nádraží tady nebo tam,důležité je,aby konečně bylo.Nakonec nebude vůbec.Než se rozhodneme,co chceme tak EU zkrachuje,nebo z ní odejdeme,nebo nás vyhodí a bez dotací EU jej nepostavíme.Největším šlajfem rozvoje Brna jsou zelení.Doufám,že v příštích volbách již zelení a Žít Brno skončí.
Ona i procházka s kufrem jeden kilometr za tmy divnou čtvrtí může být docela zážitek. Nebo mizerná doprava tamtéž. Jezdila jsem tím směrem jednu dobu do práce a mimobrněnští tam jezdili za dobu poloviční.
To nebude něco jako zastávka Brno-Lesná,ale opravdu nádraží se vším všudy.Doprava až do nádraží,pohyblivé chodníky a schody.Rozhodně nějaké běhání s kufry v divné čtvrti nebude.Vždyť ten prostor pro nádraží je prakticky vybouráný a bude celý nově zaplněný.
tak uz chapu, proc se Brne mluvi jako o dedine, kdyz pro mnohe je posunuti nadrazi o 1km - nekde na konci mesta