- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velmi podobné téma je v článku o něco výše - slučování praktických škol se základkou; musel bych se opakovat, tam jsem své - nesouhlasím.
Problém je, že R sice volají po odstranění diskriminace, ale pokud se k nim společnost chová jako ke všem ostatním (neplatíš nájem - vystěhujeme tě, způsobíš škodu - musíš ji uhradit, neumíš látku ve škole - dostaneš pětku atd.), cítí se najednou strašlivě utlačovaní.
Jinak ta skutečnost, že máme naprosto přesná čísla o diskriminaci ve školském systému, který má dokonce povinnost ze zákona data o národnosti neevidovat, skutečně budí úsměv. Nemluvě už o tom, jak je možné, že děti z menšiny, ke které se při sčítání lidu přihlásilo méně než 10000 jedinců, tvoří naprostou většinu mezi 23 000 žáky praktických škol.
Podle posledního sčítání se k romské národnosti přihlásilo 5000 obyvatel. Takže školy mohou rozdělovat třídy podle talentu aby ti nadaní nebrzdili ty slabší, což je prý pro Romy diskriminační.
Připadne mi u tohoto problému , ze rčení : když něco funguje, zruste to ...
Uz zase bude použito, abychom se někde zalíbili a měli klid. A není to dobře.