Čím začít? Jasně - je to 'bobina 140'! A moc pěkně voháknutá! Na ostravské výstavě Czech rail days.
mv
Příměstský 'panťák' 460 - v barvách VUZ Velim
mv
Nejrozšířenější 'mašina' 362 - zvaná 'eso' - tentokrát v majetku ČD, v komerčním polepu Poštovní spořitelny. Jezdí na trati: Praha - Brno
mv
Vyrobená pro italské železnice, už je zpátky doma, kde hájí barvy Regio Jetu. Má 8 sester a jezdí na trase Praha - Havířov.
mv
A ještě jedna - tentokrát v dresu ŽSR. Snímek je ze Žiliny (trasa: Bratlislava - Žilina -Košice)
mv
'151' zvaná 'potkan' nebo 'krysa' v novém nátěru ČD. Foceno v Žilině. Po přepřahu se vrací do Prahy.
mv
'151' ve starém nátěru ČD.
mv
Nejdražší mašina na světě - alespoň pro ČD! Řada 380 - nazvaná: Emil Zátopek. Jezdí všude, kam jí pustí - tzn, že do Německa určitě ne!
mv
Vectron - úspěšný konkurent 'Zátopka'. Prodalo se ho u nás víc, než škodovek!
mv
Vectron od Siemense v barvách zákazníka. Loko Trail si jich pořídil 5, Regio Jet 3 kusy atd.
mv
Bez 'panťáku 460' by v moravských zemích nefungovalo 'esko'! Na snímku v novém nátěru.
mv
Nástupce 460 - 471 alias ešus!. Na snímku stanice Mosty u J. Za kopcem je už Čadca.
mv
City Elefant 671 v nátěru slovenského dopravce - ŽSSR, fotka pořízena v Žilině.
mv
Jedna z pěti rychlíkových jednotek Stadler, syna paštikového krále. Nejčastěji jezdí na trase: Praha - Bohumín (Košice).
mv
Jo jó! Krásné, rychlé, naklápěcí - předražené a u nás nevyužité! To je 'pendolíno' Nejčastěji na trati Praha - Ostrava (Košice?).
mv
Bylo jich 7! Už jich je jen 6. Takhle dopadl 1. vagon po střetu s polským kamionem. Vlaky nejsou pojištěny!
mv
Nejmodernější vlaková souprava Rail Jet od Siemense. ČD jich koupilo 7 - zřejmě oblíbené číslo? Jezdí na trati: Praha, Brno, Vídeň.
mv
Tunisko! 2 200 km tratí. Na snímku starší el. souprava na trati: Sousse - Monastir
mv
Letem světem: dublinské 'esko'.
mv
PKP Cargo má mašiny, co už něco pamatují...
mv
... ale i novější kusy. Snímky jsou pořízeny v Bohumíně. A to je všechno! Díky
mv