- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No. Tyhle krabice se mi ani za mák nelíbí. Ale to je věc vkusu, blog je povedený.
Tak nevím, mně to připadá docela užitečné. Zkuste do nějaké Fabie dávat dětské sedačky a do nich děti.
S vyšší sedačkou máte pořád kam dát nohy a auto se nenatahuje do délky. Krátký čumák usnadňuje výjezd do křižovatky - zkuste si s takovou Lagunou vyjet na křižovatce, kde jsou u kraje zaparkovaná auta. Než vidíte, už křižovatku blokujete.
No jo, ale při čelním střetu mají tyhle koráby přece jen výhodu.
Jestli se dobře orientuji v japonské automobilové produkci, tak vše, s výjímkou toho náklaďáku spadá do třídy tzv. kei car. Je to auto, které nesmí překročit určitý vnější rozměr a v Japonsku bývá vybaveno maloobjemovými motory (cca 600-700ccm). Pokud to splní, mají daňovou úlevu, která je asi významná, protože se jedná o v Japonsku velmi populární kategorii.
Na těch autech je vidět snahu o maximální využití malého dovoleného rozměru. Asi proto jsou si tak podobná, ať už jsou jakékoli značky.
Do SUV, alespoň v tom evropském nebo i světovém provedení, mají docela daleko.
Dík za blog, pro japonské vozy mám slabost.
No, spíše než SUV mi to připomíná MPV. Nehaňte Japan SUV, protože ty jsou velmi povedená, například Mazda CX5, skvělá volba...
Nehaním, jen jsem se netajil s názorem. Pravda je taková, že po vytvoření blogu mám k těm "krabičkám" přátelštější vztah a už je nebudu nazývat kredencí (i to byla samozřejmě nadsázka). V ČR se (asi před 10 lety) prodával model Suzuki Wagon R a také (až na logo) identický Opel. Jezdily k nám na servis, trhák to zrovna nebyl - v tu dobu prodejní žebříčky v našem rázovitém kraji okupoval Suzuki Swift, vyráběný v maďarském Komáromu, za cenu pod 200 tisíc.