Na skok do historie: verze Škoda 8Tr (1956-61) a Škoda 9Tr (1961-82) v tradičním nátěru DPO.
mv, ova
Muzeum dopravy v Praze: vlevo Škoda 8Tr, vpravo Tatra T400 (vyrobeno v letech 1948-55 195 vozů, z toho 136 pro pražský DP).
mv, ova
Škoda 14Tr v novém nátěru DPO, je na lince 106 dnes už historií.
mv, ova
A ještě jednou "čtrnáctka" - při návratu do centra.
mv, pha
Kloubová verze Škoda 15Tr vyráběná v Ostrově nad Ohří do roku 2004. V Ostravě jezdí poslední 2 vozy.
mv, pha
Škoda 21Tr je 1. nízkopodlažní trolejbus; vyráběn od roku 1996. V Ostravě je v provozu 11 kusů.
mv, pha
Po odbočení zamíří "jedenadvacítka" na most M. Sýkory.
mv, ova
Po "sýkoráku " jede i původní autobus SOR, přestavěný v dílnách DPO na TN 12C.
mv, ova
Dalším přestavěným autobusem je kloubový SOR TNB 18, zatím v neutrálním, bílém nátěru.
mv, ova
SOR TNB 18 - linka 104 na točně: Náměstí republiky. Vpravo stojí autobus Solaris Urbino 12.
mv, ova
Nejdelší "jednočlánkový" trolejbus na světě: Solaris Trollino 15 AC. DPO vlastní 4 vozy.
mv, ova
15 metrový trolejbus v jednoduchém reklamním polepu.
mv, ova
Solaris Trollino 12 AC na točně: Nám. republiky. Střešní kryty prozrazují duální pohon vozu (je osazen i dieselagregátem).
mv
Interiér trolejbusu ST 12 AC.
mv
Prešov: Škoda 14 Tr v nátěru místního DP.
mv
Škoda 24 Tr - Irisbus Citybus v barvách prešovského DP.
mv, ova
Škoda 24 Tr - Irisbus Citybus. Tentokrát ve žlutomodrém nátěru DP Zlín.
mv, ova
Krytá stání trolejbusových garáží Zlín.
mv, ova
Garáže DPZ - po ranní špičce je řada vozů odstavena.
mv, ova
Vlevo Š 14Tr, vpravo Renault Agora.
mv, ova
Že vpředu cosi chybí? Registrační značky? Podobně jako tramvaj, ani trolejbus je nemá.
mv, ova