Děkujeme za pochopení.
M16i59l59a60n 57R92a43d15e66k
zrovna tu jedna blogerka na toto tema vzpomela jak IKEA vymazala ze svych letaku a reklam zeny v Arabii, to proto ze tam je to jine, a jak se rika NAS ZAKAZNIK NAS PAN a na Zapade se rika ZAKAZNIK MA VZDY PRAVDU ( i kdyby byl kdovijaky kreten)
P75ř56e24m65y47s98l 87Č39u95l66í56k
Ale mne tím třeba vůbec nenasral:-). Mně to nijak zvlášť nevadí a čím kdo chce nalákat zákazníky, je jeho věc a hlavně jeho peníze.
P22ř86e52m35y88s93l 55Č80u20l98í45k
Můj děda tomu říkal "dělat z prdu kuličku". Lidl prodává po celé Evropě většinou stejné zboží a nechá to zřejmě nafotit někde naráz a pak z fotek sestaví národní katalog. Tady je německý, také jsou tam zrovna (nejspíš ti samí) černoši: http://www.lidl-pageflip.com/debm.html?kid=WTRGmG. A já nemohu posoudit, nakolik se ten "náš" černoch líbí našim ženám, ale mulatky jsem už v jiných našich katalozích viděl a vybrali docela hezké:-)
J23i32r93i 66V60r55a44b20e39c
Tak si myslíte, že velmi úspěšný řetězec, si nechá od pár rasistických čecháčků kecat do obchodu. Na ty on kašle.
M94i59l31a46n 66R47a88d42e20k
to je prave vono - ti cechackova jsou klienti a to uz vedel i ten hospodskej Palivec ze politika do kseftu nepatri
P40e27t23r 95B41r93o72d16s34k67ý
.... nóóó, von to není rasismus ani neohrabanost, - vobyčejná blbost, kerá tematicky zaměstnala domácí média na celej den !,- nějakej Lííídl naivně a dosti neohrabaně vopajcoval reklamní trhák Benettonu, kerej na "barvách" vystavěl svoji reklamní kampaň zhruba před třiceti lety a tehdy to byl vopravdovej nářez,- černí, žlutí, fialoví, mulati, indiáni atd.atd.- byla to pecka rovnou mezi světla,- na tu dobu fest kontroverzní reklama, ale Benetton s tem zboural (doslova uhranul) celej svět !!!
P97e87t34r 56S75k20á10c43e53l
Spíše než naivita se mi tohle jeví jako záměr. Když budete chtít, aby se hodně bavilo o bezpečnosti práce, napíšete na letáček: "Duben, měsíc bezpečnosti pr-
áce". Ano, úmyslně jsem slovo pr - áce rozdělil nespisovně a hned se o tom začne mluvit. Tak mi to před 50ti lety vysvětlil schopný pracovník propagace, byť podniku se 600. zaměstnanci.
Takže vybodněme se na diskuzi a čtení článků k reklamám. V televizi když slyším mluvené slovo v intonaci ve vyšších polohách, hned vím, že jde o Lídl...takže bacha při nákupu, již hlasem se tam příslušná vrstva spoluobčanů naláká.
M42i36l82a61n 56R26a42d62e65k
TO MATE TAK, ja chodim pro lepsi kvadra do butiku, kde vam majitel predvede sako, kate a jine na modelu, ktery se pred vama proflakne, abyste to videli ze vsech stran a v pohybu. Pochopitelne je to zapoctene v dost vysoke cene
Kdyz prijdu tak do toho neohakne Yukatance, maji asi tak 1.55 m. v prumeru a jsou snedi. Zrovna kdyz nekdo takovy prijde tak do toho nevohaknou vysokeho Araba nebo cernocha. To by pak prodali tak kulovy
T68o51m14á23š 70N79o80v31o27t89n98ý
Napadlo mě takové přirovnání.
1) Bloger: Nešikovnost režiséra a producenta - je zbytečné řešit, jestli v té nové pohádce byla zápletka dobrá nebo špatná, jestli byla princezna pěkná nebo ne, podstatné je, že byla použita papírová kulisa. A to je prostě vyloženě hloupost a neobratnost produkce, to pohádkám úspěch nepřináší.
2) Různé reakce: těžko říct, v pohádkách je dovoleno leccos, uvidí se v dalších letech, jestli to té pohádce pomohlo nebo ne.
3) Reakce blogera: to máte tak, já se na pohádky nedívám, dívám se na bondovky a tam by papírová kulisa byla naprostým selháním, tam by to diváci nezkousli.
Z92d54e31n75e21k 50H69o12r54n35e65r
Koukám, že jste náš přední specialista na marketing, a nejste sám.
K14a45r98e82l 56M65e66d78u98l40á16n
Je sice pravdou, že pro prosej je klíčové oslovení cílové skupiny, ale i to lze udělat různými způsoby. Konzervativním a provokativním. Barevná asociace např. k moři je modrá, k ohni červená. Rudé moře a modrý oheň sice existují, ale nejsou zažitou komunikační resp. vizuální konvencí. Proto by po vizuální stránce adresáta sdělení vizualizovaná jako červené moře a modrý oheň spíše iritovaly.
Přesto nesoulad formy a obsahu nemusí být vždy proti cíli reklamy. Naopak se velmi často využívá. A cíl byl v tomto případě zcela jiný, než prodat nějaký textil. Reklama je nakonec vždy jen účinná nebo neúčinná. A tady se, jak vidět, docela trefili.
L10i65b26u93š74e 63P76a94l88k81o52v53á
černoši bývají urostlí takže pokud to bude fešák, přitáhne pozornost nejedné ženy a většinou právě ženy nakupují-takže dobrý tah
J48a80r61o84s44l75a71v 59N21á80p13r46s68t23e86k
Myslíte, že ženu takový leták přiměje ke koupi s nadějí, že její téměř šedesátiletý obtloustlý plešatý manžel bude v těch teplákách vypadat stejně neodolatelně jako ten mladý sportovec? To máte tedy o vás ženách dosti špatné mínění.
T32o24m64á48š 90N67o86v54o65t58n26ý
Co to je rozumný marketing?
Dnes hlavně boduje, když je ta reklama hodně silná, zmiňovaná ve všech médiích a kolikrát klidně i svým způsobem negativní. Takový Číňan v šortkách vlastně vůbec není špatný tip.
- Počet článků 722
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1595x