Diskuse
Prodej nebo podfuk
Děkujeme za pochopení.
Stará kára
Nezdá se mi, že právě současní socialističtí hejtmané
jsou těmi pravými, kteří by měli posuzovat ekonomii železniční dopravy.
1. Zbytečně zatížili státní rozpočet požadavky na výši dotací regionální dopravy, když bez výběrového řízení sjednali dlouhodobé (!!) smlouvy s ČD. V mnoha případech existovala výhodnější nabídka jiných dopravců. Roční ztráta se pohybuje ve výši 300 - 400 mil. Kč
2. Hejtmani (alespoň někteří) zřejmě nerozumí psanému slovu. Prodávat se mají tratě, o jejichž zrušení bylo již před drahným časem rozhodnuto. Není to nic, co by jakkoliv nově omezovalo dopravní obslužnost!!! Naopak, pokud se zachová (byť omezený) provoz, dopravní obslužnost se oproti původním záměrům (více či méně) zvýší. Nevím, jak to někdo může nechápat.
3. Pokud vím, návrh na prodej byl zrušen pouze v těch případech, kdy byl projeven předběžný zájem provozovatele dopravy o koupi cesty.
4. Fyzické zrušení trati je značně nákladné. Tedy sebelacinější prodej je výdělkem.
Stará kára
Nezdá se mi, že právě současní socialističtí hejtmané (pokr.
Ad 4 - Samozřejmě, že úspora nákladů a případná tržba hejtmany ČSSD nezajímá. Oni jsou (stejně jako předáci ČSSD) přesvědčeni, že 'zdroje jsou', 'stát a kraje dluhy neplatí' a 'ČR je stále málo zadlužená'. Což lze doložit například na vládě ČSSD v Plzeňském kraji: za tři roky od krajských voleb (vč. rozpočtované ztráty 2011) udělala sekeru ve výši 1/3 příjmů kraje. - To se to "ekonomicky" a "kouřoclonově" žvaní.
Naučte se, synečku hejtmane, hospodařit alespoň na úrovni kraje. Pak můžete posuzovat i ekonomii státu.
AAA2
Inu pane socialisto, vykaslete se na proplaceni tricetikorun
u lekare a mozna bude vic penez na ty lokalky, ze.
- Počet článků 97
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1379x