Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

9. 5. 2012 12:03
Nejkrásnější je doporučení

převést část spotřební daně (příjem státního rozpočtu) do dopravy.  Vy to možná, pane hejtmane, nechápete, ale státní rozpočet je jen jeden.  Vy tedy navrhujete  buď:  a/  každoroční zvýšení schodku o převedou částku (stát dluhy neplatí, že),  nebo  b/  snížení výdajů na jiný účel,   či   c/  zvýšení daní (DPH?).  Kterou variantu preferujete?

0 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 5. 2012 11:57
Nevím, co považujete za systematické řízení

Máte na mysli rozestavění všech požadovaných tras a obchvatů bez ohledu na reálný objem finančních prostředků či lhůty administrativních procesů? Tak tomu bylo za vlád ČSSD (zejména těch v letech 2002 ÷ 2006).  Či snad slavnostní zahájení výstavby dálnice Brno - Ostrava s jasnými charakteristikami korupce?

0 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 5. 2012 11:53
Mýlíte se víc, než obvykle

"Personální politika se nese v duchu obsazování křesel podle stranického klíče a lobbistických zájmů" nikoliv jen na MD a už vůbec to není výmysl pana Řebíčka.  Takovou politiku uplatňují partaje v ČR již 20. rok.  V zájmu tohoto způsobu obsazování křesel měl nejprve Služební zákon 218/2002 Sb. (který by uvedenou možnost výrazně omezil) odloženou působnost až na rok 2004. Poté byla působnost odložena (za vlády ČSSD) na rok 2005. Působnost byla i nadále pravidelně odkládána všemi vládami díky hlasům "napříč politickým spektrem" až na současný leden 2015.

   Nikoliv, pane hejtmane, nejedná se o MD či určitého ministra. Přestaňte křičet "Chyťte zloděje".  Jste jím i vy (ČSSD).

0 0
možnosti