Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Velice se mýlíte.  Kmotrovské metody přišly do komunikačních staveb nejpozději s Milošem Zemanem (ostravská dálnice) a Jaromírem Šlingem. Do rezortu dopravy břídilství s Jar. Tvrdíkem.

   PS: Tímto nepolemizuji s dalšími vašimi výroky.

0 0
možnosti
Foto

S tím hodnocením ministra Aleše Řebíčka souhlasím. Nesouhlasím však že "totálním manažerským selháním pana Dobeše je pak Centrální registr vozidel, který nefunguje tak jak má již 7 měsíců." Začátkem ledna letošního roku jsem převáděl auto (dvojitý převod s polopřevodem) a proběhlo to všechno bez čekání a rychle - nemohu si stěžovat. Zřejmě se už systém doladil - s tím se musí v podobných případech počítat.

0 0
možnosti
AP

Že nenapíšete i o Peltrámově či Schlingovi.

1 0
možnosti
MV

No tak že pravice dotáhla MD tam, kam ho dotáhla, to vidíme všichni. Řebíček se na tom neskutečně "napakoval" a bohužel není žádné moci, která by mu to prokázala a vyvodila (trestněprávní) důsledky. Na druhou stranu, kritizovat je jednoduché, že. Jsem zvědav na váš výkon, jestli se na MD dostanete. Z pohledu občana (tedy mého pohledu) není potřeba rozlišovat, zda-li je ministr neschopný (Parkanová) nebo lump (Řebíček). On si totiž každý politik myslí, že je SUPERmanažer, ve skutečnosti by si politici jako manažeři nevydělali ani na tu vodu... Ostatně když si přečtu jakými funkcemi jste prošel, tak mi to nepřipadá jako odborná kvalifikace na ministra dopravy (resp. ministra čehokoliv) - vám ano?

2 0
možnosti