Děkujeme za pochopení.
Hanyz01Reloaded
trochu mne zarazil
ten váš výpočet odstupného...takže průměrný zaměstnanec ČD má nárok na odstupné (tři měsíční platy) v celkové výši 200 000kč???
Jinak ohledně těch silnich atd už to tu uváděli na pravou míru jiní (i ten konktrakt na 10let pokud vím podepisovali i soc. dem. hejtmani). A pokud se vezme dalších xset milionů ČD, třeba to konečně tenhle moloch donutí chovat se ekonomicky (já vím, naivní představa, když mají odboráři ČD v osazenstvu Lidového domu věrné spojence - hlavně nic nedělat a utrácet, toť vaše motto).
kolos.veliky
Pokud jde o prodej ČD,
před pěti lety bylo pozdě. Dal bych je za korunu někomu, kdo ví, jak vypadají služby pro cestující.
Pokud jde o jízdní řády, je smutné, že ministerstvo není schopné jasně dodržet dohodnuté termíny. Na druhou stranu neumím říct, jak složité je jejich sestavení, jak dobré odborníky na to ČD mají (když vidím jak někdy vypadá výsledek, dost o tom pochybuji) a jak tento proces vypadá u jiných, vyspělejších společností.
Myslím ale, že když se proces opozdí, bude to sice nepříjemné, ale svět se asi nezhroutí. Platnost stávajících jízdních řádů se snad dá posunout.
SID09
Re: Pokud jde o prodej ČD,
Svého času to dělala firma CIT o.z. ČD. nebyl s tím žádný problém. nepracovalo na tom ani mnoho programátorů a byla to více méně udržovačka. Problém je pravděpodobně v něčem jiným.
Zdenek.j
Milý pane komiku
jak velice dobře víte tato silnice se začala stavět o hodně dříve než tento ministr dopravy věděl že bude někdy ministrem. Jenom jste to jaksi zapomněl zmínit. A co se dotací týče, kdyby jste nedali ČD na 10 let volnou ruku mohli jste vy jako kraj i my jako cestující ušetřit mnohem víc než kolik vám chce stát nyní vzít. Konkurenční prostředí je holt konkurenční prostředí. Stejně by mě zajímalo kdo se na tom desetiletém moratoriu nakapsoval víc? Vedení ČSSD a krajů nebo vedení drah?
aldik7
chm
beztak to pak přihrají soukromým dopravců, samozřejmě taky za dotace které se najednou zázrakem najdou...
alexandernovak
Existuje v této republice alespoň jeden socan,
který není totální trouba ?
raks
Re: Existuje v této republice alespoň jeden socan,
to není o inteligenci ani o ideích. Je to pouze o profesi, která sype. Pán si ji vybral a je zaručeně spokojen. Sem-tam v práci napíše něco na blog, aby bylo vidět, že ještě žije.
xBaHnO
Vyhazov pro nadbytecnost
je normalnim, a z pohledu firmz nutnym resenim. Nemam pro tebe praci, pujdes. Normalni clovek vezme odstupny a ma cas si najit praci. Ze to kratkodobe neco stoji? A ma to snad stat dlouhodobe penize, ktery tam pak bude muset stat(cti ja) dolejt? Uvazovani socana fakt nechapu...
A za me - trzni hodnota CD se blizi jedny korune - a klidne bych je za tuhle castku prodal a ustrih kompletne od dotaci. Nedelam si iluze o tom co by nastalo, ale zadna skoda.
sochor
Nerozumím
Proč by měl daňový poplatník, který většinou vlakem nejezdí, dotovat neefektivní státní dráhy?
prazakm
Taky dobrý.
On podepíše smlouvu na 10 let s Černou Dírou a ještě se diví, že nemá prachy.
alexandernovak
Jak je to dlouho, co oranžoví hejtmani natruc SA
podepsali nevýhodné a předražené smlouvy s ČD a pro jistotu na co nejdéle, aby ten zatracenej soukromík z Brna s těmi jeho odpornými žlutými vagony, zbytečně luxusními pro obyčejný lid, utřel ? Řekl bych, že jsi si hochu spletl hrob, na kterém pláčeš.
naroznej
Omyl , právě škrtání na veřejné dopravě je třeba
A ani to nebude moc bolet. Když vidím u nás na přejezdu nějaký vlak (je jedno zda osobák , či rychlík) , vždy v něm jede pouze pár jedinců. Říkám si , jaká musíme být bohatá země , když máme peníze na takové rozhazování.
Ve srovnání s dobou před třiceti lety brutálně poklesl počet cestujících , ale nabídka paradoxně velmi vzrostla. S tím je třeba něco udělat.
Zdenek.j
Re: Omyl , právě škrtání na veřejné dopravě je třeba
Taky mě šokovaly prázdné vlaky, jenže potom jsem si uvědomil že dříve to bývala nejlacinější doprava. A dnes? Zatím co rychlík jede z K. Varů do Prahy cca3,5 hod a stojí tři stovky tak Student jede 2hod a stojí 150. Jen pro zajímavost: ČSAD jede o 0,5 hod déle a stojí o 50kč víc.
- Počet článků 97
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1379x