Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hanyz01Reloaded

20. 9. 2011 7:47
trochu mne zarazil

ten váš výpočet odstupného...takže průměrný zaměstnanec ČD má nárok na odstupné (tři měsíční platy) v celkové výši 200 000kč???

Jinak ohledně těch silnich atd už to tu uváděli na pravou míru jiní (i ten konktrakt na 10let pokud vím podepisovali i soc. dem. hejtmani). A pokud se vezme dalších xset milionů ČD, třeba to konečně tenhle moloch donutí chovat se ekonomicky (já vím, naivní představa, když mají odboráři ČD v osazenstvu Lidového domu věrné spojence - hlavně nic nedělat a utrácet, toť vaše motto).

0 0
možnosti

kolos.veliky

20. 9. 2011 7:42
Pokud jde o prodej ČD,

před pěti lety bylo pozdě. Dal bych je za korunu někomu, kdo ví, jak vypadají služby pro cestující.

Pokud jde o jízdní řády, je smutné, že ministerstvo není schopné jasně dodržet dohodnuté termíny. Na druhou stranu neumím říct, jak složité je jejich sestavení, jak dobré odborníky na to ČD mají (když vidím jak někdy vypadá výsledek, dost o tom pochybuji) a jak tento proces vypadá u jiných, vyspělejších společností.

Myslím ale, že když se proces opozdí, bude to sice nepříjemné, ale svět se asi nezhroutí. Platnost stávajících jízdních řádů se snad dá posunout.

0 0
možnosti

SID09

20. 9. 2011 8:10
Re: Pokud jde o prodej ČD,

Svého času to dělala firma CIT o.z.  ČD. nebyl s tím žádný problém. nepracovalo na tom  ani mnoho  programátorů a byla to více méně udržovačka.!! Problém je pravděpodobně v něčem jiným. !!;-)

0 0
možnosti

Zdenek.j

19. 9. 2011 23:25
Milý pane komiku

jak velice dobře víte tato silnice se začala stavět o hodně dříve než tento ministr dopravy věděl že bude někdy ministrem. Jenom jste to jaksi zapomněl zmínit. A co se dotací týče, kdyby jste nedali ČD na 10 let volnou ruku mohli jste vy jako kraj i my jako cestující ušetřit mnohem víc než kolik vám chce stát nyní vzít. Konkurenční prostředí je holt konkurenční prostředí. Stejně by mě zajímalo kdo se na tom desetiletém moratoriu nakapsoval víc? Vedení ČSSD a krajů nebo vedení drah?Rv

2 0
možnosti

Hanyz01Reloaded

20. 9. 2011 7:42
Re: Milý pane komiku

R^

0 0
možnosti

aldik7

19. 9. 2011 22:22
chm

beztak to pak přihrají soukromým dopravců, samozřejmě taky za dotace které se najednou zázrakem najdou...

0 0
možnosti

alexandernovak

19. 9. 2011 21:42
Existuje v této republice alespoň jeden socan,

který není totální trouba ?

1 0
možnosti

raks

19. 9. 2011 22:08
Re: Existuje v této republice alespoň jeden socan,

to není o inteligenci ani o ideích. Je to pouze o profesi, která sype. Pán si ji vybral a je zaručeně spokojen. Sem-tam v práci napíše něco na blog, aby bylo vidět, že ještě žije.:-)

0 0
možnosti

xBaHnO

19. 9. 2011 21:33
Vyhazov pro nadbytecnost

je normalnim, a z pohledu firmz nutnym resenim. Nemam pro tebe praci, pujdes. Normalni clovek vezme odstupny a ma cas si najit praci. Ze to kratkodobe neco stoji? A ma to snad stat dlouhodobe penize, ktery tam pak bude muset stat(cti ja) dolejt? Uvazovani socana fakt nechapu...

A za me - trzni hodnota CD se blizi jedny korune - a klidne bych je za tuhle castku prodal a ustrih kompletne od dotaci. Nedelam si iluze o tom co by nastalo, ale zadna skoda.

0 0
možnosti

sochor

19. 9. 2011 21:17
Nerozumím

Proč by měl daňový poplatník, který většinou vlakem nejezdí, dotovat neefektivní státní dráhy?

0 0
možnosti

prazakm

19. 9. 2011 19:11
Taky dobrý.

On podepíše smlouvu na 10 let s Černou Dírou a ještě se diví, že nemá prachy.

0 0
možnosti

alexandernovak

19. 9. 2011 19:02
Jak je to dlouho, co oranžoví hejtmani natruc SA

podepsali nevýhodné a předražené smlouvy s ČD a pro jistotu na co nejdéle, aby ten zatracenej soukromík z Brna s těmi jeho odpornými žlutými vagony, zbytečně luxusními pro obyčejný lid, utřel ? Řekl bych, že jsi si hochu spletl hrob, na kterém pláčeš.

0 0
možnosti

SID09

20. 9. 2011 19:20
Re: Jak je to dlouho, co oranžoví hejtmani natruc SA

R^!!;-D

0 0
možnosti

naroznej

19. 9. 2011 18:06
Omyl , právě škrtání na veřejné dopravě je třeba

A ani to nebude moc bolet. Když vidím u nás na přejezdu nějaký vlak (je jedno zda osobák , či rychlík) , vždy v něm jede pouze pár jedinců. Říkám si , jaká musíme být bohatá země , když máme peníze na takové rozhazování.

Ve srovnání s dobou před třiceti lety brutálně poklesl počet cestujících , ale nabídka paradoxně velmi vzrostla. S tím je třeba něco udělat.

1 0
možnosti

Zdenek.j

20. 9. 2011 0:03
Re: Omyl , právě škrtání na veřejné dopravě je třeba

Taky mě šokovaly prázdné vlaky, jenže potom jsem si uvědomil že dříve to bývala nejlacinější doprava. A dnes? Zatím co rychlík jede z K. Varů do Prahy cca3,5 hod a stojí tři stovky tak Student jede 2hod a stojí 150. Jen pro zajímavost: ČSAD jede o 0,5 hod déle a stojí o 50kč víc.

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1379x
Ministr vnitra České republiky, poslanec, před zvolením do Poslanecké sněmovny ČR hejtman Plzeňského kraje. Než se stal hejtmanem, pracoval jako první a ekonomický náměstek hejtmanky. Od roku 2002 do roku 2010 působil jako člen Rady města Plzně, kde byl od roku 2006 také předsedou kontrolního výboru. Je členem ČSSD od roku 1997, od ledna 2011 je jejím předsedou v Plzeňském kraji. Milan Chovanec je také na Twitteru.

Seznam rubrik