Diskuse
Facebook - zbraň moderní doby?
Děkujeme za pochopení.
M61
Hračka
Zdravím,
FB považuji za marketingově zmáknutou hračku, ale nikterak bych jeho význam nepřeceňoval a podprahovou manipulaci v popsaném rozsahu považuji za naprostý nesmysl. Když se někdo dívá na zprávy na Primě, také hned neběží volit ČSSD, i když např. odešlý moderátor Šíma opouštěl televizi s odůvodněním, že je toto médium ČSSD velmi nakloněno a nelze dělat nezávislou práci. A jak se liší pozvání do skupiny "Pokud se přidá 200 000 lidí do této skupiny, dám prvním 10 notebook“ od různých spamů a podvodů typu pyramida nebo off-line akcí typu "hvězda Opavia" v okně, či samolepek rádia na dopisní schránce? Kolik lidí si po shlédnutí hvězdy šlo koupit Studentskou pečeť?
mikalova
Re: Hračka
Dobry den, rozdíl mezi facebookem a televizí je, že se zaměřuje na jedince - ne na masu. A pozvání do skupiny se liší tím, že je velmi "viditelné" i ostatním uživatelům a dá se snadno zmanipulovat. Jako např. ta "Pokud se přidá 200 000 lidí do této skupiny, dám prvním 10 notebook“, který byla velmi dobře marketingově vymyšlena jako negativní kampaň proti Paroubkovi. Články o tom, jak jsou lidi naštvaní na to, že se najednou změnil název skupiny a názory některých novinářů, kteří byli přesvědčeni, že je to kampaň na podporu Paroubka považuji jen za obrovský úspěch negativní marketingové strategie. Myslím, že televize nedokáže tak dobře zmanipulovat uživatele, Facebook je v tom pro mě na první příčce.
Jack777
...
Trochu nechápu, proč zrovna facebook je tak populární. Je to docela obyč. web, kde si člověk vytváří profil a přidává přátele, nic zváštního. Je to něco jako lidé nebo třeba live účet atp......
Asi dobrej marketing :-)
lost
přikládáte fb nepřiměřený význam
ostatně, zatím jsem si nevšiml, že by mi fb nabídl zboží nebo služby jiné , než ke kterým je určen, udržení vztahu se vzdálenými přáteli .reklama je všude a na fb je tak jako všude repelentní
mikalova
Re: přikládáte fb nepřiměřený význam
To je nejspíš "krása" facebooku. Uživatel si ani nevšimne, že je mu podsouván nějaký produkt, nebo služba. U mě se to stalo nesčetněkrát. Např. v podobě pozvání do skupiny:"já nemusím, já už ho vidím". Ale nejspíš ukáže čas, jakou má facebook moc nad lidmi. Záleží na každém z nás, co si necháme líbit a co ne.
- Počet článků 13
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3286x