Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

M61

11. 1. 2010 18:10
Hračka

Zdravím,

FB považuji za marketingově zmáknutou hračku, ale nikterak bych jeho význam nepřeceňoval a podprahovou manipulaci v popsaném rozsahu považuji za naprostý nesmysl. Když se někdo dívá na zprávy na Primě, také hned neběží volit ČSSD, i když např. odešlý moderátor Šíma opouštěl televizi s odůvodněním, že je toto médium ČSSD velmi nakloněno a nelze dělat nezávislou práci. A jak se liší pozvání do skupiny "Pokud se přidá 200 000 lidí do této skupiny, dám prvním 10 notebook“ od různých spamů a podvodů typu pyramida nebo off-line akcí typu "hvězda Opavia" v okně, či samolepek rádia na dopisní schránce? Kolik lidí si po shlédnutí hvězdy šlo koupit Studentskou pečeť?

0 0
možnosti
VM

mikalova

17. 1. 2010 20:09
Re: Hračka

Dobry den, rozdíl mezi facebookem a televizí je, že se zaměřuje na jedince - ne na masu. A pozvání do skupiny se liší tím, že je velmi "viditelné" i ostatním uživatelům a dá se snadno zmanipulovat. Jako např. ta "Pokud se přidá 200 000 lidí do této skupiny, dám prvním 10 notebook“, který byla velmi dobře marketingově vymyšlena jako negativní kampaň proti Paroubkovi. Články o tom, jak jsou lidi naštvaní na to, že se najednou změnil název skupiny a názory některých novinářů, kteří byli přesvědčeni, že je to kampaň na podporu Paroubka považuji jen za obrovský úspěch negativní marketingové strategie. Myslím, že televize nedokáže tak dobře zmanipulovat uživatele, Facebook je v tom pro mě na první příčce.

0 0
možnosti
J

Jack777

11. 1. 2010 11:08
...

Trochu nechápu, proč zrovna facebook je tak populární. Je to docela obyč. web, kde si člověk vytváří profil a přidává přátele, nic zváštního. Je to něco jako lidé nebo třeba live účet atp......

Asi dobrej marketing :-)

0 0
možnosti

lost

11. 1. 2010 10:05
přikládáte fb nepřiměřený význam

ostatně, zatím jsem si nevšiml, že by mi fb nabídl zboží nebo služby jiné , než ke kterým je určen, udržení vztahu se vzdálenými přáteli .reklama je všude a na fb je tak jako všude repelentní :-)

0 0
možnosti
VM

mikalova

11. 1. 2010 16:05
Re: přikládáte fb nepřiměřený význam

To je nejspíš "krása" facebooku. Uživatel si ani nevšimne, že je mu podsouván nějaký produkt, nebo služba. U mě se to stalo nesčetněkrát. Např. v podobě pozvání do skupiny:"já nemusím, já už ho vidím". Ale nejspíš ukáže čas, jakou má facebook moc nad lidmi. Záleží na každém z nás, co si necháme líbit a co ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3286x
Ráda píši články o věcech, které se mě dotýkají. Info na http://www.zajik.cz. O mém cestovatelském projektu na www.facebook.com/mytraveldiary

Seznam rubrik