- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Článek je trochu zmatený. Komise analyzovala obě černé skříňky. To jsou takové (kupodivu) oranžové bedničky. Jedna z nich se nazývá CVR (Cockpit Voice Recorder) a ukrývá veškerou komunikaci, včetně komunikace s věží.
pokud se podivame na zdejsi profil autora blogu, nalezneme na nem obrazek "iniciativy" NWOO, tedy opozice noveho svetoveho radu cilena proti USA, ktera napr. pracuje pouze s tim, ze dvojcata odpalili americane apod... ci popiraji ruskou agresi vuci Ukrajine a predstavitel Koral ma take pro me zvlastni pristup k udalostem srpna 68... proto je z meho pohledu jasne, kam clanek smeruje a co je jeho cilem...
Tonoucí se stébla chytá, že? K jednoznačnému závěru stačí dvě věci:
1) Separatisté neměli letadla, tudíž Ukrajinci neměli důvod používat protiletadlové střely.
2) Rusko vetovalo v OSN vytvoření mezinárodního vyšetřovacího tribunálu.
Zdroj v ukrajinských silových strukturách řekl agentuře RIA Novosti, že „17.července bylo veliteli 156. protiletadlového raketového pluk nařízeno provádět výcvik bojových výpočtů k poskytnutí krytí skupiny pozemních vojsk na předměstí Doněcka“. Měli rozmístit prapory, vypracovat cíle za účelem provedení celé posloupnost akcí na zjištění a zničení cíle protiraketovou SAM systému Buk-M1.
Poznamenal, že velitel baterie dostal odemykací klíče ke startu rakety, ale skutečný start rakety 9M38M1 se nepředpokládal.
„K účasti na tréninku v Dněpropetrovské byly z letecké základny Kulbakino 229 brigády taktického letectva v Nikolajevu zaslány dva letouny Su-25. Jejich úkolem bylo provést letecký průzkum a identifikaci cíle v místech soustředěných sil ATO západně od Doněcka," řekl agentuře zdroj.
„Po vstupu jednoho letadla do detekční zóny SAM Buk, bylo navedeno podle výpočtu bojové baterie nacházející v blízkosti osady Zaroščenskoje. Zdá se, že tragickou náhodou se ve stejnou dobu a stejné trase s letícím malajským Boeinge ocitl Su-25, a bez ohledu na rozdíly ve výšce se na obrazovce letadla spojila do jediného hlavního bodu, který byl fatální pro civilní letadlo - v době konvergence cílů v jednom azimutu se sledovací systém automaticky přizpůsobí tomu bodu, který má největší plochu," uvedl zdroj.
Piloti si přáli změnit kurz kvůli bouřce a změna kurzu byla v obvyklých mezích. Komunikace utajena nebyla - nebylo v ní nic neobvyklého:
http://technet.idnes.cz/sestreleni-mh17-01o-/tec_technika.aspx?c=A140909_130238_tec_technika_mla
I expert může být hloupý a neinformovaný
Míko, Míko. To letadlo letělo po přesně stejné trase jako hodinu před ním Singapore Airlines. Tam byl rozdíl jen několika set metrů. Tak si nevymýšlejte hlouposti.
To řekněte tomu týpkovi, co povídal v České televizi. Prodávám, jak jsem nakoupil. Dobré ceny.
No, tak už je to jasný. Všechno. Skoro. A že se Klepítko i Karásek snažili. Fest. I ty právní názory nebyly nezajímavé, že. Např ohledně ,,jistých" tribunálů A co tam zaznělo? Např.to, že kdo pálil, věděl na coNA CIVILNÍ LETADLOTak zas, projednou, lze i s Rozporošenkem souhlasit. Že šlo o terorist. činTak už zbejvá jen dodat to, čí a za jakým účelem
Uvidíme, co nám ,,poví" ČT ve speciálu. A také kdo budou ,,hosté"
Že by třeba pan Koler? Toho tedˇ ovšem raději nezvou. Ale kdo ví, že
Ukrajina mohla zabavovat co chtěla, veškeré záznamy i komunikace jsou na černých skřínkách, takže vyšetřovatelé měli k dispozici vše...
Bohužel, chybí ruské radarové záznamy. Totiž Rusové tvrdí, že je smazali. Z nich by bylo patrné, odkud byla vystřelena raketa.