- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já se PR živím už nějakých 14 let, takže se tomuto výhřezu jen směji.
Jste v tom evidentně profík :-) (Aneb jak něco říct, aniž byste něco řekl.)
Ale letmé ověření toho, co jsem psal v článku, potvrzuje má slova:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Public_relations
PR jsou důležitou složkou sociální komunikace a kontroly. E.L. Bernays, otec zakladatel současného public relations, v úvodu svojí knihy Propaganda (1928) píše: „Vědomá a inteligentní manipulace názorů, organizovaných zvyků veřejné masy je významnou součástí fungování demokratické společnosti. Ti, kdo ovládají tyto ,neviditelné‘ společenské mechanismy, zakládají skrytou vládu, která je skutečnou vládnoucí silou naší země.“ Vztahy s veřejností - public relations představují podle Jozefa Ftorka, autora knihy Public relations jako ovlivňování mínění (2009), důležitý nástroj a prostředek společenské kontroly v rukou mocenských elit, a to v důsledku řízení informačního toku (zejména prostřednictvím ekonomické a politické kontroly médií hlavního - středního proudu, tzv. mainstreamu), jeho prostřednictvím pak vytvářením souhlasu mezi občany
Velmi přesné Vlastní propagandu bohužel dělají zcela všechny strany
Kejhá to jako kachna, plave to jako kachna, vypadá to jako kachna, copak to může asi být? "Žirafa" říká vítězně Jiří Míka.
Velmi správně, autore, vy se tedy opít rohlíkem rozhodně nenecháte :-).
Politika paranoie
A vyvolávání hysterie. Cílené a systematické, A ,,lid mnohý" na ,,tuto notečku" slyší. A rád
A ,,autoři" to velice dobře vědí
Popsal jste dobře situaci, bohužel asi nikdo nikdy neřekne kdo je kým placen, to už by ta hra nebyla tak zajímavá.
...... ale naprosto přesně, jasně, stručně, výstižně,- nyčko devoto, kerá strana to má profachčený do detailu, .... Ivani, jak se zdá, neponechali nic náhodě, protistrana tápe, vaří z vody,- "pokus-omyl" se v těchto partiích nenosí !
Jeden z tech nejlepsich zde ke cteni. Jednoznacne karma.