Děkujeme za pochopení.
J98a25n 97H71r65u92š86k87a
by mě zajímala "reálnost" čehokoliv z grafenu...myslím tím existence mimo vědecké články a žádostí o granty...
M21i63c16h21a37l 18S53e10i28d97l
Grafenové ultrakapacitory lze dnes poměrně snadno zakoupit. Mezi přední světové výrobce patří MAXWELL, v ČR pak freeENERGY4U.
S64t36a84n47i35s51l36a79v 16S68l77e63z14á73k
Což si vzít příklad z přírody. Patříme ke špičce v nanotechnologiích. Jsem přesvědčen, že jednou bude karosérie auta vyrobena pomocí nanotechnologie z materiálů, které umožní vyrábět elektrickou energii třením karoserie a vzduchu, možná současně bude vyrábět elektrickou energii působením světla a také mrazu.
Kdož ví.
A jak to prováděl Tesla? Někde jsem se dočetl, že měl údajně elektromobil, který byl napájen ze vzduch?! Je to pravda?
J15a78n 66B45a87r95t42o15ň
1 Wp v panelu dnes stojí asi 0,4 EUR, 1kWp tak vyjde na 400 EUR, vyrobí ročně 1000 kWh, tj. na 18 haléřů za kWh se dostanu asi za 40 let životnosti a to nemám v ceně střídače, akumulátory, kabely, revize,opravy atd. Skutečně rád bych FVE za 0,18 Kč/kWh viděl , jednu mám doma a tam mi to při životnosti 20 let vyjde asi na 1,5 Kč/kWh. Je to sice polovina oproti ČEZ, ale 0,18 Kč/kWh ani omylem. To budou případy velkých zdrojů s převážně jasným počasím, v ČR sotva.
M87i49c57h50a92l 17S38e60i89d55l
Omlouvám se, v článku je překlep. Správný údaj je 0,81,- Kč. Opravím.
J44o85s85e27f 19H57u59m42m16e16l
vždycky jsem poslal dotaz, jestli v mrazech je efektivní vytápět auto z aku, vždycky mě napsali : na to má majitel v garáži druhé auto
M62i85c18h30a47l 42S30e15i79d88l
Ano, máte pravdu, vytápění (vůbec zimní období) je u elektromobilů další z velkých problémů. Děkuji za připomínku, pokusím se tomu věnovat v dalším blogu.
- Počet článků 35
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1161x
Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.